بازار رهن و اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران زیر ذره بین

به گزارش یادداشت سریع، خبرنگاران : بازار اجاره مسکن این روزها با افزایش عرضه آپارتمان های رهن کامل روبه رو است.

بازار رهن و اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران زیر ذره بین

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران هر چند بازار سهام در روزهای اخیر با نوسان روبه رو بوده و به اصطلاح فعالان بورس، بازار در حال اصلاح است، اما همچنان امیدهایی به ادامه رونق بازار سهام وجود دارد و گروهی از کارشناسان بر این باور هستند که احتمال رشد شاخص بورس همچنان قوی است. انتشار این قبیل دیدگاه ها سبب شده گروهی از موجران به رهن کامل رغبت بیشتری نشان دهند. در حال حاضر یک سوم آپارتمان های اجاری در بازار به صورت رهن کامل عرضه شده اند و به نظر می رسد این موضوع بی ارتباط با رونق بورس نیست.

بعضی از واسطه های ملکی می گویند موجرانی که سال گذشته با اصرار زیاد روی اجاره بهای چند میلیونی، حاضر به انعطاف نشان دادن در نسبت بین رهن و اجاره نبودند، سال جاری رویه ای متفاوت در پیش گرفته اند و اتفاقا خواستار رهن بیشتر هستند.

به این ترتیب اکنون در بازار اجاره تعداد فایل هایی که سهم ودیعه آنها به نسبت اجاره ماهانه بیشتر است، به طور تدریجی در حال افزایش است. این شرایط و تغییر نگاه موجران به عایدی ملکی در مجموع می تواند به نفع مستاجران تمام گردد و آنها در شرایط رکود کسب و کار و کاهش درآمد ناگزیر به افزایش قابل توجه پرداختی ماهانه خود بابت هزینه مسکن نباشند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 996

به "بازار رهن و اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران زیر ذره بین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار رهن و اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران زیر ذره بین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید