افتتاحیه کم حادثه جام ملت های آسیا: امارات از شکست گریخت

به گزارش یادداشت سریع، افتتاحیه کم حادثه جام ملت های آسیا: امارات از شکست گریخت

افتتاحیه کم حادثه جام ملت های آسیا: امارات از شکست گریخت

امارات، میزبان در بازی افتتاحیه جام ملت های آسیا تا آستانه شکست مقابل بحرین پیش رفت، ولی به لطف یک پنالتی مشکوک توانست به تساوی یک بر یک برسد.

امارات در استادیوم زاید ابوظبی پایین تر از حد انتظار بود، ولی پنالتی احمد خلیل در صدمین بازی ملی اش این تیم را از فشار سنگین نجات داد. شکست در این بازی می توانست برای آلبرتو زاکرونی که نتوانسته روی نیمکت امارات موفق باشد کار را خیلی سخت کند. این نوزدهمین و مهمترین بازی مربی ایتالیایی روی نیمکت تیمش بود، ولی نتوانست به هفتمین بردش برسد. در این بازی یک بار دیگر ضعف گلزنی امارات آشکار شد، هرچند با این تساوی میزبان هنوز فرصت جبران دارد.

امارات با وجود این نمایش ضعیف آغاز خیلی خوبی داشت. در دقیقه ششم پاس علی مبخوت، اسماعیل ال حمدی را در موقعیت تک به تک قرار داد، ولی سید علوی موفق شد ضربه او را مهار کند. چند دقیقه بعد ضربه مبخوت از کنار دروازه بیرون رفت. ولی بعد از این بازی کند و کم حادثه دنبال شد. زاکرونی از تیمش می خواست تا گردش توپ را سریعتر نمایند، ولی پاس های اشتباه اجازه نمی داد تا بازی امارات شکل بگیرد.

در این شرایط بحرین به تدریج اعتماد به نفس پیدا کرد و قبل از انتها نیمه اول ضربه ایستگاهی کمیل ال اسود به سقف دروازه امارات رسید. در آغاز نیمه دوم بحرین همچنان تیم خطرناک تر زمین بود و تنها مهار دیدنی خالد عیسی بود که اجازه نداد ال رحیمی دروازه امارات را باز کند. -

زاکرونی برای تغییر جریان بازی محمد عبدالرحمان و سیف رشید را به زمین فرستاد. این تعویض چیزی نمانده بود سرنوشت ساز گردد، ولی مبخوت پاس خوب رشید را از دست داد. حمله بعدی متعلق به بحرین بود و این بار ال رحیمی اشتباه نکرد و در دقیقه 78 توانست دروازه امارات را باز کند.

این گل استادیوم زاید را ساکت کرد و زاکرونی راهی برای فرار از شکست پیدا نمی کرد، ولی کرنر محمد عبدالرحمان در دقیقه 88 به دست بازیکن بحرین برخورد کرد تا داور رای به پنالتی بدهد. خلیل که تازه به زمین رفته بود این ضربه را به گل تبدیل کرد تا امارات از شکست فرار کند، هرچند برای موفقیت در دو بازی بعدی مقابل هند و تایلند احتیاج به نمایش خیلی بهتری خواهد داشت.

زاکرونی: بازی اول همیشه سخت است

زاکرونی در واکنش به تساوی تیمش مقابل بحرین گفت: تساوی کمترین حق ما در این بازی بود. در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم و می توانستیم برنده بازی باشیم ولی همیشه بازی های نخست، از دشواری های زیادی برخوردار است و نزدیک دنبال می گردد. در نیمه دوم تیمم کوشش زیادی برای گلزنی کرد ولی روی یک غفلت دروازه ما باز شد و سپس روی به بازی مستقیم آوردیم و این کار ما نتیجه داد و بازی را به تساوی کشاندیم. تساوی در این دیدار نتیجه مطلوبی برای ما نیست ولی فرصت جبران داریم و می توانیم در ادامه بهتر شویم. انتظار دارم تیمم در دو بازی بعدی بتواند بهتر ظاهر گردد و نتیجه بهتری کسب کنیم.

  • خلاصه بازی امارات 1 - بحرین 1 (ویدیو)
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 124

به "افتتاحیه کم حادثه جام ملت های آسیا: امارات از شکست گریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاحیه کم حادثه جام ملت های آسیا: امارات از شکست گریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید