تور ارزان اروپا: استفاده از دستیار هوشمند سرعت در اروپا الزامی می گردد

به گزارش یادداشت سریع، فرض کنید می خواهید از خیابانی رد شوید که مدرسه ای در آن واقع شده است. می دانید سرعت مجاز چقدر است؟ یا فرض کنید از جلوی یک بیمارستان رد می شوید. در این محدوده سرعت مجاز چقدر است؟ می توانیم این پرسش را در جاهای مختلفی مطرح کنیم، اما سؤال اصلی تر این است که سرعت مجاز در اقصی نقاط کشورهای مختلف چقدر است و راننده چطور باید این سرعت را رعایت کند.

تور ارزان اروپا: استفاده از دستیار هوشمند سرعت در اروپا الزامی می گردد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در اکتبر 2021 طی یک نظرسنجی از مردم چندین کشور اروپایی، این سؤال مطرح شد که آیا تمایل دارند سیستم دستیار هوشمند سرعت که به اختصار (ISA) نامیده می گردد، روی موتورهای آنها نصب گردد یا نه. بیشتر پاسخ دهندگان گفته بودند که تمایلی به انجام چنین کاری ندارند، اما اکنون خبر رسیده که از سال آینده میلادی نصب این سیستم روی خودروهایی که در اتحادیه اروپا تردد می نمایند، الزامی است.

از جولای سال آینده، این سیستم باید روی تمام وسایل نقلیه 4 چرخ نصب گردد و حتی اندک ماشین های 3 چرخ را هم در بر می گیرد. اما این سیستم چه کارکردی دارد؟ وقتی این سیستم را روی ماشین تان نصب می کنید، به صورت هوشمند به شما می گوید که برترین سرعت برای تردد در هر محدوده ای چقدر است. به این ترتیب، دیگر نیازی ندارید که با ترس و لرز مدام تابلوهای هدایت و رانندگی را نگاه کنید.

البته نکته مهم این است که مقرراتی برای به حداقل رساندن حواس پرتی راننده به وسیله ارتباطات دریافت اطلاعات از هر دستیار هوشمند سرعت وجود دارد، آن هم درمورد این است که چگونه تولیدنمایندگان [باید] درصورت لزوم و برای نسبت یا میزان معقولی از طول عمر خودرو، دسترسی نامحدود و آسان به به روزرسانی های سیستم را فراهم نمایند. این موارد مدت هاست که در اتحادیه اروپا محور بحث های کارشناسی قرار گرفته است و اکنون به شکل قانون باید اجرا گردد تا نتیجه اش کاهش تصادفات و تلفات انسانی باشد.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2281

به "تور ارزان اروپا: استفاده از دستیار هوشمند سرعت در اروپا الزامی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: استفاده از دستیار هوشمند سرعت در اروپا الزامی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید