آلگری: خوشبختانه اولین پیروزی مان را کسب کردیم، هر روز هم نمی توانم بازیکنانم را تنبیه کنم

به گزارش یادداشت سریع، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از ثبت اولین پیروزی در کارنامه مردانش در فصل جاری سری A ابراز خرسندی کرد.

آلگری: خوشبختانه اولین پیروزی مان را کسب کردیم، هر روز هم نمی توانم بازیکنانم را تنبیه کنم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (چهارشنبه) اولین پیروزی اش در فصل نو سری A را با نتیجه 3 بر 2 در خانه اسپتزیا کسب کرد.

فدریکو کیه زا و ماتیس دلیخت دو گل به ثمر رساندند تا تیم شان را از شکست 2 بر یک نجات دهند. اسپتزیا در این بازی بانوی پیر را آزار داد و با دو گلی که به این تیم زد، اجازه ندارد فرایند بازی های همراه با گل خورده این تیم در لیگ ایتالیا متوقف گردد. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس که پس از تساوی خانگی یک - یک شاگردانش در ابتدای هفته از آنها انتقاد کرد، این بار از عملکرد آنها راضی به نظر می رسید.

او به شبکه DAZN گفت: خوشبختانه با وجود فشاری که روی ما بود بازی را بردیم چون در غیراینصورت ممکن بود فکر کنیم با وجود خوب بازی کردن دیگر هیچ کاری از دست شان برنمی آید. تیم ما در بخش های فراوانی احتیاج به پیشرفت دارد. ما بازیکنانی داریم که باید در تصمیم گیری های شان بهتر عمل نمایند به خصوص در ارسال پاس های آخر و شوت به سمت دروازه.

آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا فدریکو کیه زا، بال ایتالیایی تیمش بعد از سپری کردن یک دوره سخت پایان توانسته نظرش را جلب کند، گفت: من منتظر جواب او یا هیچ بازیکن دیگری نبودم. او تازه از مصدومیت برگشته و از من خواست تعویضش کنم چون احساس کرد همان مصدومیت قبلی دارد آزارش می دهد. تفاوت بازی امشب ما و بازی های قبلی این بود که آنهایی که به میدان رفتند کارشان را خوب انجام دادند.

سرمربی بانوی پیر که در بازی قبلی با حالتی خشمگین از میدان خارج شد، در پاسخ به این سؤال که آیا حالا کمتر از دست بازیکنان خشمگین است، تأکید کرد: من نمی توانم هر روز هم آنها را تنبیه کنم. امروز ما یک بازی مهم را بردیم. ما باید از توهم آسان بودن همه چیز خارج شویم. فوتبال یعنی تحمل فشار و خستگی. الان هم لازم نیست به جدول نگاه کنیم. باید سعی کنیم که هفته بعد هم مقابل سامپدوریا اولین برد خانگی مان را کسب کنیم. بازیکنانی داریم که توانایی های مهمی دارند و یکسری های دیگر هم هستند که باید پیشرفت نمایند. به عنوان مثال وستون مک کنی تا الان باید حداقل 4 گل می زد و آن گل ها می توانست تفاوت قابل توجهی در شرایط مان ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2270

به "آلگری: خوشبختانه اولین پیروزی مان را کسب کردیم، هر روز هم نمی توانم بازیکنانم را تنبیه کنم" امتیاز دهید

1 کاربر به "آلگری: خوشبختانه اولین پیروزی مان را کسب کردیم، هر روز هم نمی توانم بازیکنانم را تنبیه کنم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: خوشبختانه اولین پیروزی مان را کسب کردیم، هر روز هم نمی توانم بازیکنانم را تنبیه کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید