تور آفریقای جنوبی ارزان: 5 علت برای سفر به کیپ تاون، آفریقای جنوبی

به گزارش یادداشت سریع، چرا باید به آفریقای جنوبی سفر کنیم؟

برخی جاها هستند که آدم را می گیرند. شاید به خاطر گرمی و مهمان نوازی مردمانش باشد شاید هم بخاطر منظره ها باشکوه، یا حتی غذاهایی که با دیدنشان قند دردلتان آب می گردد. شاید هم یک جایی آنقدر خوش شانس است که هر سه اینها را با هم دارد، درست مثل کیپ تاون در آفریقای جنوبی.

تور آفریقای جنوبی ارزان: 5 علت برای سفر به کیپ تاون، آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

در این نوشتار، 5 علت برای اینکه چرا باید به آفریقای جنوبی سفر کنید آورده شده است. با الی گشت همراه باشید:

غذا!

حتی اگر هیچ علتی برای سفر به آفریقای جنوبی نداشته باشید (که غیر ممکن است) غذا باید یک علت خوب باشد. کیپ تاون یکی از ارزان ترین شهرها برای غذا است. در این شهر غذاهای مختلفی از غذاهای محلی گرفته تا ساندویچی تا غذاهای اروپایی و حتی بشقاب غذاهای فرانسوی خوشمزه هم پیدا می گردد.

اما شما یکم ماجراجو تر باشید و چیز متفاوت تری مثل کاری کیپ-مالایی معطر و خوشمزه یا کودو Kudu را امتحان کنید.

به بالای کوه Table بروید

می توایند پیاده روی کنید یا شاید هم بخواهید از ماشین های کابلی بهره ببرید. در هر صورت فوق العاده ترین چشم انداز ها از کیپ تاون را از بالای این کوه می توانید ببینید. پیشنهاد من این است که به عنوان پیکنیک یک غذای سبک برای ناهار همراه خودتان ببرید و از چشم انداز بسیار زیبایی که در جلوی رو دارید، بدور از شلوغی لذت ببرید.

دماغه امید نیک

دماغه امید نیک می تواند یکی دیگر از دلایل گردشگری آفریقای جنوبی باشد. دماغه امید نیک در جنوب غربی ترین نقطه قاره آفریقا واقع شده است. می توانید در کنار آب های خروشان قدم بزنید یا حتی دوچرخه سواری کنید و از نمای پیوستن اقیانوس های هند و آتلانتیک به هم لذت ببرید.

بعد از گشت و گذار، در رستوران 2 اقیانوس توقف کنید و یکی ازغذاهایی که در بالا معرفی گردید را سفارش دهید. علاوه براینکه قیمت غذاهای داخل منو منطقی است، نمایی که رو به دماغه دارد هم تماشایی است و یک جای آرام برای صرف وعده غذایی خوشمزه است.

پنگوئن ها راببینید و با آنان قدم بزنید

اگر فکر می کنید منظور ما این است تا به پارک و باغ وحش بروید و پنگوئن ها را ببینید اشتباه می کنید. بعد از راه برگشت از دماغه امید نیک به ساحلی به نام ساحل بولدرز می رسید، که محل زندگی 3000 پنگوئن آفریقایی است و یکی از دو جا در سرتاسر قاره آفریقا است که در آن می توانید آزادانه با پرندگان در حیات وحش باشید. در این ساحل می توانید به مقدار ای به این پنگوئن های با نمک نزدیک شوید که حتی یکی از آنان را بغل کنید، البته اگر گازتان نگیرند!

سواری در جاده چپمن

بعد از تماشا چشم انداز ها اطراف شهر، پیشنهاد می کنیم مرزهای شهری را پشت سر بگذارید و به جاده بزنید. برای رسیدن به دماغه امید نیک چند راه وجود دارد که پیشنهاد ما به وسیله جاده چپمن است.

توجه کنید! این سواری برای افرادی که می ترسند اصلا آسان نیست و مخصوص کسانی است که جاده های خاص و خطرناک را دوست دارند و ماجراجو هستند.

منبع: travelversed.co

منبع: الی گشت
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2146

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: 5 علت برای سفر به کیپ تاون، آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور آفریقای جنوبی ارزان: 5 علت برای سفر به کیپ تاون، آفریقای جنوبی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: 5 علت برای سفر به کیپ تاون، آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید