کد دعوت بلوبانک نامحدود شد

به گزارش یادداشت سریع، بلوبانک، نئوبانک ایرانی، در طرحی که از روزهای نخست رونمایی شروع نموده بود به کاربران خود این امکان را می داد تا با استفاده از کد دعوت، ضمن دعوت از دوستان خود برای باز کردن حساب بانکی در بلوبانک، 30 هزار تومان هدیه دریافت نمایند. این طرح تنها برای دعوت از 10 نفر اجرا می شد و بعد از 10 نفر، کد دعوت قفل می شد و هدیه ای هم به صاحب کد تعلق نمی گرفت. بلوبانک با طراحی و اجرای کمپین بلوفرایدی، روز آدینه را برای استفاده نامحدود از کد دعوت در نظر گرفته است.

کد دعوت بلوبانک نامحدود شد

طرح دعوت از دوستان همزمان با آغاز به کار بلوبانک، به عنوان یک نئوبانک ایرانی، کلید خورده بود. در این طرح، کاربران با ورود به اپلیکیشن بلوبانک، از قسمت پروفایل خود، گزینه دعوت از دوستان را انتخاب و سپس کدی که برای آن ها نمایش داده می گردد را برای دوستان خود می فرستند. به ازای هر افتتاح حساب پیروزی که با این کد دعوت در بلوبانک انجام گردد، سی هزار تومان به حساب دعوت نماینده واریز خواهد شد. هرکس می تواند برای دعوت پیروز از 10 نفر، به ازای هر دعوت، 30 هزار تومان دریافت کند.

بلوفرایدی، به اولین آدینه های ماه گفته می گردد که استفاده از کد دعوت در آن ها نامحدود است. هرکدام از کاربران بلوبانک می توانند در روزهای بلوفرایدی به صورت نامحدود از کد دعوت خود استفاده نمایند و از بلوبانک هدیه دریافت نمایند. آدینه 6 اسفند، آخرین بلوفرایدی در سال 1400 خواهد بود و کاربران می توانند در آخرین بلوفرایدی سال، یک روز پرپول را تجربه نمایند.

بلوبانک که فعالیت خود را از اواخر سال 1398، به عنوان یک نئوبانک ایرانی، با شعار بانک ولی دوست داشتنی آغاز کرد حالا توانسته بعد از دو سال، کاربران خود را به بیش از یک میلیون نفر توسعه دهد و کاربرانی از سراسر استان های ایران داشته باشد. این نئوبانک ایرانی، سیستم بانکداری سنتی را به سیستمی تماما آنلاین، با کاربری آسان و مجذوب کننده تبدیل نموده و توانسته رضایت عموم مردم، به خصوص قشر جوان، را به خوبی جلب کند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2203

به "کد دعوت بلوبانک نامحدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کد دعوت بلوبانک نامحدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید