کاربرد بستر آموزشی مبتنی بر بلاک چین در بحران کرونا

به گزارش یادداشت سریع، به گزارش خبرنگاران به نقل از گروه علوم و فناوری های نوین پژوهشگاه فضای مجازی، شرکت سوئیسی ODEM به عنوان ارائه کننده فناوری آموزش مبتنی بر بلاک چین، بیان نمود که بستر آموزشی خود را در زمان تعطیلی های ناشی از شیوع کرونا در اختیار مدارس و دانشگاه ها قرار می دهد.

کاربرد بستر آموزشی مبتنی بر بلاک چین در بحران کرونا

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور جهان دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این شرکت پیشنهاد داد مدارس و دانشگاه ها برای ادامه فرایند آموزش افراد تا زمان بازگشایی محیط های تحصیلی از بستر یادگیری یکپارچه آنلاین به صورت رایگان استفاده نمایند.

با استفاده از بستر بلاک چین ODEM، می توان فعالیت های دانش آموزان را تا مادامی که به مدارس بازگردند، از راه دور پیگیری کرد. به گفته مدیران این شرکت، مؤسسات آموزشی قادر خواهند بود فعالیت های ثبت شده روی بلاک چین را پیگیری نمایند و حتی آن ها را روی سیستم های اعتبارسنجی قدیمی خود قرار دهند.

در حال حاضر، کشورهایی مثل ایتالیا، انگلیس، آلمان و مصر، خواستار قراردادن تعدادی از دوره های خود بر بستر بلاک چین ODEM هستند.

در این میان، دانشگاه های آمریکایی نیز 500 دوره از دوره های خود را روی بستر بلاک چین ODEM قرارداده اند.

به گفته مایکل متیوز، معاون فناوری و نوآوری در دانشگاه اورال روبرتز، این دانشگاه برای آزمایش و آنالیز اهداف این بستر آموزشی، از تعدادی از فروشندگان بلاک چین استفاده نموده است.

متیوز اضافه کرد: دلیل استفاده از این بستر سهولت ادغام و هماهنگ سازی آن با سیستم آموزشی موجود است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1012

به "کاربرد بستر آموزشی مبتنی بر بلاک چین در بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربرد بستر آموزشی مبتنی بر بلاک چین در بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید