پهلوان: نتایج ضعیف ذوب آهن به خاطر تغییرات متعدد بود، خدا را شکر که اتفاقات بدتری رخ نداد

به گزارش یادداشت سریع، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تأکید کرد که نتایج این تیم در فصل گذشته به دلیل ایجاد تغییرات متعدد در باشگاه و تیم ذوب آهن بوده است.

پهلوان: نتایج ضعیف ذوب آهن به خاطر تغییرات متعدد بود، خدا را شکر که اتفاقات بدتری رخ نداد

احسان پهلوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره نتایج ضعیف ذوب آهن در فصل گذشته و شرایط سختی که این تیم در طول مسابقات تجربه کرد، گفت: فصل گذشته یک فصل خاص برای ذوب آهن بود و ما شرایط بسیار سختی را تجربه کردیم. وقتی یک تیم از آغاز مسابقات نتیجه لازم را نمی گیرد طبیعتاً در ادامه بازی ها دچار چالش می گردد و این موضوع تیم ما را در فصل گذشته خیلی اذیت کرد، ولی باز هم جای شکرش باقی است که اتفاقات بدتری رخ نداد.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به تغییرات زیادی که در ذوب آهن رخ داد، خاطر نشان کرد: در فوتبال ثبات تیمی بسیار مهم است و می تواند باعث موفقیت یک تیم گردد، ولی تیم ما در این زمینه مشکلاتی را احساس کرد. ما در بخش مدیریت، کادر فنی و حتی بازیکن با تغییرات زیادی روبرو شدیم که این موضوع روی عملکرد تیم تأثیرگذار بود.

وی در ادامه اضافه نمود: وقتی تیمی چند بار سرمربی اش را عوض می نماید، طبیعتاً از لحاظ نتیجه گیری دچار مشکل می گردد، چون فوتبال ورزشی است که باید برای نتیجه دریافت زمان در اختیار داشته باشیم، ولی ما به دلیل تغییرات متعدد، این زمان را در اختیار نداشتیم و مدام باید خودمان را با تفکرات جدید هماهنگ می کردیم. اعتقاد من این است که نتایج ضعیف ذوب آهن به خاطر تغییرات متعدد بود.

پهلوان در انتها گفت: ذوب آهن در فوتبال ایران تیم پرافتخاری است و خیلی ها تصور نمی کردند فصل گذشته با این شرایط روبرو شویم. خدا را شکر که در نهایت تیم ما در لیگ برتر ماندگار شد. امیدوارم ذوب آهن در فصل آینده روزهای خوبی را تجربه کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1186

به "پهلوان: نتایج ضعیف ذوب آهن به خاطر تغییرات متعدد بود، خدا را شکر که اتفاقات بدتری رخ نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهلوان: نتایج ضعیف ذوب آهن به خاطر تغییرات متعدد بود، خدا را شکر که اتفاقات بدتری رخ نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید