پارک واکه تفلیس ، بزرگترین پارک پایتخت گرجستان

به گزارش یادداشت سریع، وجود ابنیه تاریخی متعدد ، جاذبه های طبیعی متنوع ، مردمان خونگرم و میهمان نواز ، گزینه های مختلف خرید و تفریحات مهیج موجب شده تور تفلیس در تمامی فصول رونق داشته باشد . در شهر تفلیس و حاشیه آن پارک ها و بوستان های مختلفی وجود دارد که هر یک از آن ها می توانند به عنوان یکی از جاذبه های تفلیس مورد بازدید گردشگران قرار گیرند . یکی از معروف ترین پارک های پایتخت گرجستان پارک واکه تفلیس Vake Park Tbilisi است که بیش از 70 سال قدمت داشته و از فضایی زیبا و آرامش بخش برخوردار می باشد . این پارک زیبا و وسیع در منطقه واکه تفلیس که یکی از مناطق گران و اعیان نشین پایتخت محسوب می شود واقع شده است . با مراجعه به پارک واکه شهر تفلیس می توان ساعتی را به استراحت در فضای سرسبز آن اختصاص داد و از استشمام هوای تازه لذت برد .

پارک واکه تفلیس ، بزرگترین پارک پایتخت گرجستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

پارک واکه را می توان یکی از پارک های دیدنی تفلیس دانست . این پارک با مساحتی 200 هکتاری بزرگترین پارک عمومی پایتخت گرجستان است . پارک واکه در بهترین منطقه تفلیس در دامنه تپه ای سرسبز مملو از درختان و گونه های مختلف گیاهی واقع شده و به دریاچه لاک پشت که از جاذبه های گردشگری تفلیس به شمار می آید نزدیک می باشد . قدمت این پارک بزرگ تفلیس به سال 1946 میلادی بر می گردد . پارک واکه در تفلیس با بخش های مختلف مکان مناسبی برای پیاده روی ، دوچرخه سواری و انجام فعالیت های ورزشی است . گفتنی است که ورود به واکه تفلیس رایگان است و گردشگران تور تفلیس در تمامی ساعات شبانه روز می توانند از این پارک دیدن نمایند .

پارک واکه گرجستان به عنوان بزرگترین پارک تفلیس در انتهای غربی خیابان چاوچاوادزه در بهترین منطقه تفلیس برای زندگی واقع شده است . این پارک تفلیس دارای بخش های مختلفی است که از مهمترین ان ها می توان به مجسمه یادبود جنگ جهانی دوم اشاره کرد . برای رسیدن به این مجسمه 28 متری باید از ده ها پله بالا رفت . بر فراز پله ها می توان چشم اندازهای اطراف و زیبائی های پارک ویک تفلیس را تماشا کرد . در این پارک یک استخر با فواره زیبا وجود دارد که به آن جذابیت ویژه ای بخشیده است . بزرگترین کتابخانه گرجستان نیز که با نام کتابخانه چند رسانه ای شناخته می گردد در پارک واکه واقع شده است . از دیگر امکانات و بخش های این پارک می توان به مسیرهای مختلف دوچرخه سواری ، زمین های ورزش ، زمین بازی بچه ها ، کافه ها و رستوران ها اشاره کرد .

مشخصات پارک واکه تفلیس

  • آدرس پارک واکه تفلیس : 76Ilia Chavchavadze Avenue, Tbilisi, Georgia
  • ساعت بازدید از پارک واکه در تفلیس : در تمامی ساعات شبانه روز
  • قیمت بلیط ورودی پارک وک تفلیس : رایگان
  • سال تاسیس پارک Vake تفلیس : 1946 میلادی
  • وسعت پارک واکه Vake تفلیس : 200 هکتار
  • موقعیت پارک واکه گرجستان : منطقه واکه تفلیس
منبع: لذت سفر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 851

به "پارک واکه تفلیس ، بزرگترین پارک پایتخت گرجستان" امتیاز دهید

2 کاربر به "پارک واکه تفلیس ، بزرگترین پارک پایتخت گرجستان" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک واکه تفلیس ، بزرگترین پارک پایتخت گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید