نشست تخصصی اشتغال در ورزش برگزار می گردد

به گزارش یادداشت سریع، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با همکاری مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش نشست تخصصی اشتغال در ورزش را به صورت مجازی برگزار می نماید.

نشست تخصصی اشتغال در ورزش برگزار می گردد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، نشست تخصصی اشتغال در ورزش به سفارش شورای هماهنگی مراکز آموزش و پژوهش ورزش کشور با همکاری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 26 بهمن ماه امسال از ساعت 10 الی 12 برگزار خواهد شد.

در این نشست موضوعاتی همچون مشاغل ورزشی و شاغلین ورزش در ایران و دنیا، فرصت های شغلی ورزش ایران، زمینه ها و عوامل مؤثر بر توسعه مشاغل ورزشی، راهبردهای توسعه مشاغل ورزشی و الگوی تقسیم کار ملی جهت توسعه مشاغل ورزشی ارائه خواهد شد.

محمدحسین رضوی عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران و مجری طرح طراحی نظام اشتغال دانش آموختگان تربیت بدنی با رویکرد خصوصی سازی و محمدحسین قربانی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم ورزشی و مجری طرح طراحی الگوی توسعه مشاغل ورزشی در ایران با توجه به فعالیت های پژوهشی بسیار ارزشمندی که در زمینه اشتغال و به سفارش پژوهشگاه انجام داده اند، سخنرانی خواهند کرد. همچنین امیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی فراگیر جوانان وزارت ورزش و محمدرضا برومند نماینده دانشگاه بهشتی و مسئول کارگروه اشتغال شورای هماهنگی مراکز آموزش و پژوهش ورزش کشور از دیگر سخنران این نشست خواهند بود.

در این نشست رؤسا و مدیران گروه های دانشکده های علوم ورزشی دانشگاه های سراسر کشور حضور خواهند داشت تا با گفتگو اعضا شورای هماهنگی مراکز آموزش و پژوهش ورزش کشور با یک هم فکری ملی و اقدام ملی درباره مسائل فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی در زمینهٔ اشتغال بحث و گفت وگو و زمینه را برای اشتغال این قشر از جوانان فراهم سازند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1643

به "نشست تخصصی اشتغال در ورزش برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی اشتغال در ورزش برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید