نحوه دریافت وقت انگشت نگاری کانادا در ترکیه

به گزارش یادداشت سریع، دریافت ویزای کانادا از دریافت وقت سفارت شروع شده و کشورهای امارات، ترکیه و ارمنستان از بهترین مقاصدی هستند که ایرانیان می توانند برای انگشت نگاری ویزای کانادا انتخاب نمایند. هر چند که انتخاب مکان انگشت نگاری تاثیری در نتیجه نهایی ویزا ندارد اما می تواند در هزینه های سفر و … موثر باشد. با این شرح در ادامه می خواهیم نحوه دریافت وقت انگشت نگاری کانادا را در ترکیه به همراه مزیت های آن مرور کنیم.

نحوه دریافت وقت انگشت نگاری کانادا در ترکیه

بسیاری از متقاضیان ویزای کانادا می خواهند بدانند که نحوه و مراحل دریافت وقت انگشت نگاری کانادا چگونه بوده و مکان انگشت نگاری تا چه حد می تواند در فرایند دریافت ویزا تاثیر داشته باشد؟ از آنجا که کشور ترکیه از مقاصد پرطرفدار برای دریافت وقت سفارت کانادا است در ادامه به شما خواهیم گفت که فرایند انگشت نگاری در این کشور به چه صورت می باشد.

نحوه دریافت وقت انگشت نگاری کانادا در استانبول

اگر یکی از شهرهای استانبول یا آنکارا را برای انگشت نگاری ویزای کانادا انتخاب نموده اید، چند قدم در فرایند ویزا جلو افتاده اید. چرا که سفر به ترکیه احتیاج به دریافت ویزا نداشته و از طرفی هم ترکیه مرکز پیکاپ ویزای کانادا است. به این معنی که انگشت نگاری را در هر یک از کشورهای امارات یا ارمنستان انجام دهید می توانید پاسپورتتان را از ترکیه پیکاپ کنید. پس چه بهتر که استانبول انتخاب اول شما برای دریافت وقت سفارت باشد.

فرایند فقط سفارت کانادا توسط کارشناسان ما در مراحل زیر انجام می گردد.

ثبت نام در وبسایت سفارت: کارشناسان ما با توجه به مدارک ارائه شده از جانب متقاضی فرم ویزای کانادا را تکمیل می نمایند. (تکمیل صحیح فرم از مراحل مهم و تاثیر گذار در دریافت ویزای کانادا است)

انتخاب محل انگشت نگاری: در ادامه محل مورد نظر انگشت نگاری را انتخاب می کنید. (در اینجا باید دقت گردد که محل انگشت نگاری VFS استانبول انتخاب گردد)

بارگذاری مدارک در وبسایت سفارت: تمامی مدارک به طور واضح و با کیفیت بالا اسکن شده و و در وبسایت VFS بارگذاری می گردد. توجه داشته باشید تمامی مدارک در وبسایت بارگذاری شده و متقاضیان در روز انگشت نگاری باید برگه بایومتریک و پاسپورت خود را همراه داشته باشند.

پرداخت وجه سفارت: پرداخت وجه سفارت نیز به صورت آنلاین و به وسیله درگاه پرداخت اینترنتی وبسایت سفارت انجام می گردد. متقاضیان باید در روز انگشت نگاری رسید پرداخت وجه را همراه داشته باشند.

در نهایت متقاضی باید در روز و ساعت معین شده همراه مدارک (پاسپورت، برگه بایومتریک و … در دفتر VFS استانبول حضور پیدا نمایند.

نکته مهم

از آنجایی که پاسپورت متقاضی تا زمان اعلام نتیجه ویزا در سفارت نگاه داشته می گردد، متقاضیان برای خروج از ترکیه و بازگشت به ایران باید به سفارت ایران در استانبول مراجعه نموده و با ارائه مدارک لازم برگه خروج از ترکیه را دریافت نمایند.

آدرس دفتر VFS کانادا در استانبول: Cumhuriyet Caddesi Kök Apt. No:193 Harbiye (opposite of Military Mus Sisli /, Istanbul, Turkey

TEL: +90 070 58 373 212

روزهای کاری: دوشنبه تا آدینه

ساعت کاری: 8:30 تا 16:30

ساعت تحویل بایومتریک: 8:30 تا 15:30

نحوه دریافت وقت ا نگشت نگار کانادا در آنکارا

وقت انگشت نگاری کانادا در آنکارا شرایطی دقیقا مشابه با استانبول داشته و از آنجا که آنکارا مرکز پیکاپ پاسپورت در ترکیه است انتخاب این شهر می تواند گزینه مثبت در پیکاپ پاسپورت به شمار رود.

متقاضیان می توانند قبل از انتخاب محل انگشت نگاری، وقت های سفارت را در یک مشاوره رایگان با کارشناسان ما چک نموده و وقت سفارت خود را با توجه به زمان دهی های دفاتر VFS در استانبول یا آنکارا انتخاب نمایند. (در بعضی از مواقع دفاتر VFS با توجه به تعداد متقاضیان ممکن است وقت ها را زودتر یا دیرتر از سایر دفاتر اعلام نمایند)

طبق همین شرح ثبت نام در وبسایت سفارت، انتخاب محل انگشت نگاری، بارگذاری مدارک در وبسایت سفارت و پرداخت وجه سفارت مراحل وقت سفارت کانادا در آنکارا هستند.

آدرس دفتر VFS کانادا در آنکارا: Kavaklıdere Mahallesi Atatürk Bulvarı no: 154 (next to TEB Bank) Çankaya / Ankara, Turkey

TEL: +90 070 58 373 212

روزهای کاری: دوشنبه تا آدینه

ساعت کاری: 8:30 تا 16:30

ساعت تحویل بایومتریک: 8:30 تا 15:30

مدت زمان صدور ویزای کانادا

بعد از انگشت نگاری ویزای کانادا حداقل 2 هفته و حداکثر 18 هفته (بنا به تصمیم سفارت) طول می کشد تا جواب ویزا معین گردد. البته این مقدار بنا به موقعیت ممکن است کمتر یا خیلی بیشتر از زمان اعلام شده به طول بیانجامد.

بعد از اعلام جواب ویزای کانادا نوبت به پیکاپ پاسپورت می رسد. در واقع پیکاپ پاسپورت آخرین مرحله از وقت انگشت نگاری کانادا به شمار می رود.

در این مرحله کارشناسان ما پاسپورت متقاضی را از استانبول یا آنکارا دریافت به متقاضی تحویل می دهند. پیکاپ پاسپورت کانادا در ترکیه، روزهای سه شنبه و آدینه انجام می گردد. فرایند ویزا دهی معمولاً 2 تا 3 هفته معمولاً زمان می برد.

قیمت ویزای کانادا

قیمت ویزای توریستی عادی کانادا: هزینه دریافت ویزای توریستی 5 ساله کانادا شامل خدمات ارسال مدارک و انگشت نگاری در آژانس هواپیمایی خبرنگاران 260 دلار است.

قیمت ویزای توریستی کانادا برای افراد زیر 14 سال: هزینه دریافت ویزای توریستی 5 ساله کانادا برای افراد زیر 14 سال شامل خدمات ارسال مدارک و انگشت نگاری در آژانس هواپیمایی خبرنگاران 230 دلار است.

قیمت سوپر ویزای کانادا: هزینه دریافت سوپر ویزا.ی کانادا شامل خدمات ارسال مدارک و انگشت نگاری در آژانس هواپیمایی خبرنگاران 400 دلار است.

قیمت پیکاپ پاسپورت کانادا برای ویزای توریستی در آنکارا 1.300.000 تومان است.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1783

به "نحوه دریافت وقت انگشت نگاری کانادا در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه دریافت وقت انگشت نگاری کانادا در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید