میزبانی یزد از کمپ بین المللی جایجاگات

به گزارش یادداشت سریع، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: کمپ بین المللی جایجاگات از شهر جهانی یزد بازدید کردند.

میزبانی یزد از کمپ بین المللی جایجاگات

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، سیدمصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در نشستی که با حضور اعضای کمپ بین المللی جایجاگات برگزار گردید، با بیان این که یزد شهری غنی از جاذبه های دیدنی و گردشگری متنوع است، گفت: یزد دارای خوراکی ها، ابنیه تاریخی، زندگی و فرهنگ مردم به ویژه فرهنگ زندگی مسالمت آمیز است.

او یزد را شهر فرهنگ مسالمت آمیز ادیان و فرهنگ میزبانی و نوع دوستی خواند و در این رابطه اضافه کرد: در یزد کمیته گردشگری پایدار به مسائل جامعه محلی، زیست محیطی، احترام به فرهنگ میزبان و تبادل فرهنگی می پردازد.

فاطمی گفت: یکی از چهره های معروف یزد در گذشته وحشی بافقی است که او آورنده سبک هندی به ادبیات ایرانی است و منجر به پیوند ایران و کشور هند شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد تقویت روابط یزد و هند را گام موثری در تقویت گردشگری ایران و شرق بیان کرد واز نقش یزد در این خصوص اطلاع داد.

اعضای کمپ جایجاگات با هدف رساندن پیغام صلح جهانی به مناسب 150 امین سال تولد گاندی، به ایران سفر کردند آنها قرار است 11 کشور جهان را پیاده برای ارسال این پیغام تا ژنو پیمایش نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 822

به "میزبانی یزد از کمپ بین المللی جایجاگات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی یزد از کمپ بین المللی جایجاگات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید