مهلت طراحی پوستر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تمدید شد

به گزارش یادداشت سریع، تهران (پانا) - مهلت طراحی پوستر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوی ستاد برگزاری این رویداد تا دوازدهم دی ماه 1400 تمدید شد.

مهلت طراحی پوستر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تمدید شد

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، فراخوان طراحی پوستر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با هدف جلب و توسعه مشارکت مردمی در راستای یاری به ارتقای سطح کیفی طراحی پوسترِ دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران منتشر شده و از هنرمندان و طراحان سراسر کشور که در این زمینه دارای سابقه فعالیت هستند، دعوت به عمل می آورد.

بنابر فراخوان طراحی پوستر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، شرکت برای عموم آزاد بوده و هر فرد می تواند با ارائه دو اثر در این فراخوان حضور پیدا کند. بعلاوه طرح های پیشنهادی باید به صورت عمودی و در قطع 70*50 با فرمت jpg ارسال شوند.

شرکت نمایندگان می توانند آثار خود را تا دوازدهم دی ماه 1400 به آدرس الکترونیکی [email protected] با عنوان طراحی پوستر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران همراه با ذکر کامل مشخصات و شماره تماس ارسال نمایند.

لازم به ذکر است از میان طرح های ارسالی، 3 اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده و در نهایت یک اثر به عنوان برنده فراخوان مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. بعلاوه از سوی ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به 3 نفر اول برگزیده این فراخوان لوح تقدیر و به طراح اثر برگزیده نهایی علاوه بر لوح تقدیر، گواهی شرکت و 70/000/000 ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر به پایگاه الکترونیکی خانه کتاب و ادبیات ایران به آدرس www.ketab.ir مراجعه نموده یا در صورت لزوم از ساعت 8 صبح تا 14:30 با شماره 91006363 داخلی 506 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2156

به "مهلت طراحی پوستر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت طراحی پوستر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید