ممنوعیت شنا در کانال های آبی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش یادداشت سریع، مدیر عامل آب منطقه ای استان گفت: شنا کردن در سدها، آب بندها و کانال های آبی استان ممنوع است و این شرکت در صورت بروز حوادث هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ممنوعیت شنا در کانال های آبی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، آرش مصلح با تاکید بر این که ناآشنایی با مخازن سدها حتی شناگران ماهر را هم به کام مرگ می کشد افزود: تا به امروز افراد زیادی جان خود را به خاطر لذت شنا در این مکان ها از دست داده اند.

وی گفت: شنا در دریاچه ها و رودخانه های فصلی و دائمی استان از جمله تفریحات رایج مردم استان و مسافران است. تمامی زیرساخت ها و تاسیسات تعبیه شده در این مناطق تنها برای انتقال آب به زمین های کشاورزی است و امکاناتی برای شنا کردن در آنها وجود ندارد.

مدیرعامل آب منطقه ای استان افزود: 1400 کیلومتر رودخانه دائمی و فصلی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

مصلح تاکید نمود: حدود 100 کیلومتر کانال در مناطق مختلف استان انتقال آب را با حجم بالا انجام می دهند. مخزن دو سد شاه قاسم و کوثر و بندهای انحرافی در مناطق چیتاب، رودبال چرام و رودخانه زهره در ایستگاه پمپاژ امامزاده جعفر از جمله رودخانه های خروشان و پرخطر هستند.

وی گفت: با توجه به این که تاسیسات آبی استان، مخازن سدها، کانال ها و بندهای انحرافی دور از مناطق شهری و امدادی و اورژانس هستند، مردم از اقامت و شنا کردن در مناطق حادثه خیز بپرهیزند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1072

به "ممنوعیت شنا در کانال های آبی کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت شنا در کانال های آبی کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید