قانون گل در خانه حریف عوض می گردد

به گزارش یادداشت سریع، ممکن است قانون گل زده در خانه حریف مستوجب تغییراتی در ابتدای فصل بعدی بشود.

قانون گل در خانه حریف عوض می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محتمل است به زودی تغییراتی در قوانین لیگ قهرمانان اروپا اجرایی گردد و قوانین جدیدی در دست آنالیز است. بر اساس قانون جدید، گل زده در خانه حریف فقط تا سرانجام 90 دقیقه محاسبه خواهد شد و اگر بازی به وقت اضافی بکشد دیگر گل های زده شده در ملاقات رفت تاثیری در مشخص تیم برنده نخواهد داشت. البته این قانون هنوز به صورت قطعی تصویب نشده و روز آدینه در جلسه یوفا در این رابطه تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

طبق ادعای نشریه سان، اد وودوارد و فران سوریانو مدیران تیم های عظیمی چون منچستریونایتد و منچسترسیتی، از حامیان اجرایی شدن این قانون هستند. در صورت تصویب این قانون شاهد اجرای آن در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از فصل بعدی خواهیم بود.

قانون گل زده در خانه حریف از فصل 66-1965 در اروپا اجرا می گردد. اما در این فصل و به علت شیوع ویروس کرونا، برخی تیم ها مجبور به انجام بازی های خانگی خود دور از ورزشگاه اختصاصی شان شده اند و به همین علت برخی معتقدند عدالت در این رابطه رعایت نمی گردد.

همچنین به زودی در خصوص گسترش تعداد تیم های لیگ قهرمانان نیز تصمیم گیری خواهد شد. برنامه جدید شامل افزایش لیگ قهرمانان از 32 تیم به 36 تیم و افزایش تعداد مسابقات از 125 به 225 مسابقه است. البته این تقویم شلوغ با انتقاد برخی از باشگاه های عظیم فوتبال اروپا قرار گرفته و هنوز این لایجه در دست آنالیز قرار گرفته است. البته حتی اگر این برنامه تصویب بگردد هم از سال 2024 اجرایی خواهد شد و در سال های پیش رو شاهد برگزاری لیگ قهرمانان با همین فرمت فعلی هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1775

به "قانون گل در خانه حریف عوض می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون گل در خانه حریف عوض می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید