فصل دوم برنامه چجوری در 26 قسمت پخش می شود

به گزارش یادداشت سریع، تهیه کننده برنامه تلویزیونی چجوری گفت: فصل دوم این برنامه در 26 قسمت و متناسب با شرایط روز تولید و پخش می شود.

فصل دوم برنامه چجوری در 26 قسمت پخش می شود

پرهام عمرانی طراح، کارگردان و تهیه کننده برنامه تلویزیونی چجوری، در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه فصل اول این برنامه در ایام نوروز در سیزده قسمت پخش شد، اظهار کرد: در برنامه چجوری سعی کردیم آموزش های شهروندی و کاربردی داشته باشیم. به همین دلیل مخاطبان از آن استقبال کردند. فصل دوم برنامه را هم این روز ها دنبال می کنیم.

وی با اشاره به اینکه فصل دوم این برنامه از اوایل شهریور کلید خورد، گفت: فصل دوم این برنامه در 26 قسمتی پخش می شود. در فصل دوم اتفاقات روزمره را شناسایی می کنیم و متناسب با شرایط روز به آن می پردازیم.

عمرانی بیان نمود: به عنوان مثال در شب یلدا به مناسبت این ایام، برنامه چجوری به بیان مطالبی درباره چگونگی برپایی مراسمی مناسب و خرید انار می پردازد. همچنین در ایام فاطمیه به این موضوع پرداخته می شود که چگونه سمنو بپزیم.

گفتنی است؛ برنامه چجوری با موضوع انتخاب و چگونگی تصمیم گیری برای انجام کار های مختلف جمعه ها از شبکه مستند سیما پخش می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2094

به "فصل دوم برنامه چجوری در 26 قسمت پخش می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل دوم برنامه چجوری در 26 قسمت پخش می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید