فروش خودروهای وارداتی از 13 دی شروع می گردد ، فهرست قیمت قطعی و علی الحساب

به گزارش یادداشت سریع، فروش خودروهای وارداتی از چهارشنبه 13 دی ماه شروع می گردد. متقاضیان خرید خودرو می توانند با مراجعه به وب سایت saleauto.ir نسبت به انتخاب سه اولویت اول خود اقدام نمایند. وب سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خاطرنشان کرد که خریداران خودروهای وارداتی تا سرانجام روز آدینه 15 دی ماه برای این امر فرصت خواهند داشت.

فروش خودروهای وارداتی از 13 دی شروع می گردد ، فهرست قیمت قطعی و علی الحساب
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - براساس اطلاعیه سایمانه یکپارچه خودروهای وارداتی، آن تعداد از متقاضیان محترم که در اسفند 1401 ثبت نام کردند و اولویت آن ها تعیین شد، می توانند اولویت های سه گانه خود را انتخاب نمایند.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی صرفاً جهت انتخاب خودروها از روز چهارشنبه مورخ 1402/10/13 تا ساعت 23:59 روز آدینه 1402/10/15 در دسترس است.

گفتنی است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نمی گردد. این بدان معناست که انتخاب خودرو در سامانه صرفاً برای ثبت نام نمایندگان قبلی است. طبق اطلاعیه این سامانه، قیمت فروش محاسباتی علی الحساب خودروهای وارداتی در مبادی ورودی نیز رسماً اعلام شد.

شرکت راسا موتور خاورمیانه، سه محصول سوزوکی بالنو، جی ای سی GS3 و جی ای سی EMPOW را وارد سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی کرد.

قیمت فروش علی الحساب سوزوکی بالنو این شرکت، یک میلیارد و 130 میلیون تومان اعلام شد. کراس اوور جی ای سی GS3 نیز یک میلیارد و 350 میلیون تومان در مبادی ورودی قیمت علی الحساب دارد. بهای علی الحساب گمرکی جی ای سی امپو نیز یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شد.

نیسان سانی قدیمی شرکت دنیا نوین آریا هم که امروز وارد سامانه یکپارچه فروش خودروهای واردتی شد، یک میلیارد تومان در مبادی ورودی قیمت علی الحساب دارد. کیا K5 کوشا خودرو هم به صورت علی الحساب، یک میلیارد و 730 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

فهرست خودروهایی که قیمت قطعی در مبادی ورودی دارند

چانگان CS35 پلاس تیپ دو سایپا در مبادی ورودی به کشور، 849 میلیون و 620 هزار تومان قیمت دارد. بهای قطعی تیپ سه این کراس اوور وارداتی نیز 904 میلیون و 470 هزار تومان اعلام شد.

چانگان CS55 پلاس هم در مبادی ورودی گمرکی، یک میلیارد و 117 میلیون و 700 هزار تومان ارزش گذاری شد. سوزوکی سیاز راسا موتور خاورمیانه هم یک میلیارد و 155 میلیون و 200 هزار تومان قیمت قطعی دارد.

تویوتا کرولا تعیین خودرو ایرانیان با موتور 1200 سی سی، یک میلیارد و 747 میلیون و 300 هزار تومان قیمت قطعی دارد. این سدان تویوتا با موتور 1500 سی سی نیز به همین بها ارزش گذاری شد.

جیلی آزکارا صنایع اتومبیل سازی فردا هم به عنوان آخرین خودرو موجود در این فهرست، یک میلیارد و 531 میلیون و 900 هزار تومان قیمت قطعی دارد.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

نیسان سانی قدیمی با دنیا نوین آریا به بازار می آید / تعیینات فنی و امکانات

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در اسفند ماه مجوز رسمی دارد؟

سوزوکی بالنو وارداتی راسا موتور خاورمیانه با این آپشن ها به فروش می رسد

نمایشگاه خودرو تهران در سئول یا شهر آفتاب؟ / برگزاری دو نمایشگاه خودرو در دو هفته!

تارا اتوماتیک V4 LX تا انتها سال وارد بازار می گردد

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران اسفند ماه برگزار می گردد

منبع: بیت ران
انتشار: 11 دی 1402 بروزرسانی: 11 دی 1402 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2481

به "فروش خودروهای وارداتی از 13 دی شروع می گردد ، فهرست قیمت قطعی و علی الحساب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش خودروهای وارداتی از 13 دی شروع می گردد ، فهرست قیمت قطعی و علی الحساب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید