ضرورت آموزش خود امدادی به معلولان و افراد کم توان

به گزارش یادداشت سریع، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: باید افراد کم توان و معلول دوره های آموزش خود امدادی ویژه برگزار گردد.

ضرورت آموزش خود امدادی به معلولان و افراد کم توان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، رضا کرمی محمدی در مراسم تقدیر از برندگان مسابقه مجازی شهر آماده با اشاره به اینکه بهره گیری از گروه های دواطلب آموزش دیده و شهروندان علاقه مند یکی از بهترین راه چاره ها برای آموزش و فرهنگ سازی در حوزه بحران است، بیان نمود: خوشبختانه شرکت کنندگان در مسابقه مجازی شهر آماده به خوبی به نکات مهمی از این دست اشاره نموده بودند.

کرمی محمدی در گفت و گویی صمیمانه با برندگان این مسابقه فعالیت های داوطلبانه گروه های واکنش اضطراری محله (دوام) را مهم و ارزشمند توصیف کرد و گفت: این فعالیت موجب انتقال آموزش های حوزه مدیریت بحران به سایر شهروندان نیز خواهد شد.

در ادامه حیدر کلهری معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان این که از سال گذشته کوشش کردیم بخشی از فعالیت گروه های دوام در فضای مجازی پوشش داده گردد، اعلام نمود: از سوی دیگر سال جاری با شیوع ویروس کرونا عمده فعالیت های گروه دوام در سطح شهر به سمت فضای مجازی معطوف شده است. از همین رو نه تنها فعالیت این گروه ها متوقف نشد، بلکه بستر مناسب برای هرچه پویاتر شدن فعالیت این داوطلبان به وجود آمد و طراحی برگزاری مسابقه شهر آماده در همین فضا شکل گرفت.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه علاوه بر مسابقه مجازی شهر آماده هر هفته سه مسابقه در صفحه اینستاگرام شهر آماده برگزار می گردد، گفت: این فعالیت ها ضمن جلب مشارکت های مردمی سبب تقویت ارتباط با شهروندان می گردد.

در سرانجام از خانم ها: لاری از گروه دوام منطقه یک، فرخ مهر منطقه 6، رکن آبادی منطقه 9 و شعبانی منطقه 16 و ملیحه فرخ مهر شرکت کننده معلول و بلوکات بازیگر دانش آموز به عنوان برندگان این مسابقه تقدیر شد.

مسابقه مجازی شهر آماده ویژه اعضای خانه دوام و ایمنی با محور آمادگی در برابر بحران به صورت مستمر در صفحه اینستاگرام شهر آماده @shahr.amade برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1609

به "ضرورت آموزش خود امدادی به معلولان و افراد کم توان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت آموزش خود امدادی به معلولان و افراد کم توان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید