شیائومی مشغول ساخت گوشی تاشو مشابه گلکسی Z Flip است

به گزارش یادداشت سریع، گلکسی Z Flip سامسونگ در بین گوشی های تاشو عرضه شده بدون شک حرف زیادی برای گفتن دارد که به صورت خلاصه از طراحی عمودی با مشخصات سخت افزاری گلکسی S10e بهره می برد. حالا به نظر می رسد شیائومی هم میخواهد چنین رویکردی را برای طراحی گوشی تاشو خود اتخاذ کند.

شیائومی مشغول ساخت گوشی تاشو مشابه گلکسی Z Flip است

طبق گزارش سایت کره ای ZDNet Korea، شیائومی از Samsung Display (بخش فراوری نمایشگرهای سامسونگ) خواسته که نمایشگرهای تاشو عمودی را برای محصول خود تامین کند. ظاهرا شیائومی همان نمایشگر یا نمایشگر مشابه استفاده شده در گلکسی Z Flip را از سامسونگ درخواست نموده است.

این سایت همچنین خاطرنشان نموده که شاید شیائومی برای گوشی تاشو نمایشگر موردنظر را از LG Display خریداری کند. در این میان باید بگوییم که شرکت های BOE و CSOT هم چنین نمایشگرهایی را ارائه می دهند ولی روی هم رفته نمایشگرهای تاشو ساخت سامسونگ از لحاظ کیفیت بسیار بهتر از نمونه های ساخت شرکت های رقیب محسوب می گردد.

در گزارش سایت ZDNet همچنین به بهره گیری از مکانیسم لولای مشابه گلکسی Z Flip هم اشاره شده است. این مکانیسم به کاربران اجازه می دهد که گوشی تاشو خود را در حالت های مختلفی قرار دهند و مثلا هنگام تماس ویدیویی، این گوشی می تواند به صورت 90 درجه بر روی میز قرار داده گردد. به همین خاطر احتمالا شیائومی هم میخواهد برای گوشی تاشو چنین قابلیتی را ارائه کند.

بر اساس گزارش موردنظر، ظاهرا فراوری انبوه این گوشی از نیمه دوم سال جاری شروع می گردد. این یعنی به احتمال زیاد گوشی تاشو شیائومی مبتنی بر طراحی عمودی، در اواخر 2020 یا اوایل 2021 روانه بازار می گردد. شیائومی همچنین از جمله شرکت هایی است که به عرضه گوشی های مقرون به صرفه شهرت دارد و به همین خاطر احتمالا این گوشی بسیار ارزان تر از گلکسی Z Flip خواهد بود. با این حال، گوشی های جدیدی مانند سری می 10 نشان می دهد که این شرکت به سمت عرضه گوشی های نسبتا گران قیمت در حال حرکت است و بنابراین تضمینی برای قیمت پایین این گوشی تاشو وجود ندارد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 994

به "شیائومی مشغول ساخت گوشی تاشو مشابه گلکسی Z Flip است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی مشغول ساخت گوشی تاشو مشابه گلکسی Z Flip است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید