سلمان حسام: مک ویلکینز را بخاطر موی بورش انتخاب کردند و دلاری حقوق می دهند!

به گزارش یادداشت سریع، قهرمان سابق پرتاب دیسک آسیا می گوید حریفان احسان حدادی در المپیک آمادگی خوبی دارند و این ورزشکار در توکیو کار بسیار سختی برای رفتن روی سکو دارد.

سلمان حسام: مک ویلکینز را بخاطر موی بورش انتخاب کردند و دلاری حقوق می دهند!

سلمان حسام در خصوص شرایط احسان حدادی و احتمال کسب مدال المپیک به خبرنگاران گفت: اول که خارپاشنه بود و در آلمان عمل کرد، اکنون هم با این وضعی که می گوید دیسک کمر دارد، کارش بسیار سخت است. البته امیدوارم که مدال بدست بیاورد و پرچم ایران همواره بالا باشد اما چند ورزشکار داریم که بالای 70 متر پرتاب می نمایند و حدادی هم باید بالای 71 متر پرتاب کند تا مدال بگیرد.

قهرمان سابق پرتاب دیسک آسیا در خصوص شرایط کلی ورزشکاران این ماده گفت: شرایط اردویی احسان حدادی خوب است چون زیر نظر مک ویلکینز تمرین می نماید. این مربی در المپیک مونترال هم دوره من بود و با هم مسابقه دادیم. ما هم به اندازه مک هستیم اما چون چشم و ابرویش قهوه ای و بور است و ما مشکی، انتخابش کردند و به او دلاری حقوق می دهند. البته رده های دیگر هم مربی می خواهند، یعنی ما در حد مربی نوجوانان و جوانان هم نیستیم؟ در بخش زنان هم وضع این است، ژاله کاردان تنها تمرین می نماید، در حالی که باید به او برسند تا رکورد بزند.

حسام به بی توجهی مسئولان فدراسیون به پیشکسوتان اشاره و اعلام کرد: خودمحوری های فدراسیون پیشکسوتان را به انزوا کشانده است. آقای صیامی دبیر آقای کیهانی بود و از ابعاد و زوایا فدرسیوان مطلع است، من هشت کلاس بین المللی در کشورهای آلمان، ایتالیا، رومانی و روسیه شرکت نموده ام، در رده نوجوانان و جوانان قهرمان بودم، قهرمان آسیا شدم و در چهار دوره بازی های آسیایی و دو المپیک شرکت کردم اما دریغ از یک تلفن، دعوت و تقدیر. حتی برای دیدن مسابقات هم یک تلفن به ما نزدند. حداقل باید نظر ما را بخواهند.

این پیشکسوت دوومیدانی ادامه داد: هیچ احترامی به پیشکسوت نمی گذارند. ابراهیم نوح نژاد از بین ما رفت. او در فدراسیون کار می کرد و خیلی عاشق دوومیدانی بود، استاد و پیشکسوت همه ما محسوب می شد، اما یک تقدیر از او نکردند. حداقل قاب عکسی به او می دادند اما این کار را هم نکردند. افراد دیگری مثل رضا انتظاری هم این شرایط را داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1821

به "سلمان حسام: مک ویلکینز را بخاطر موی بورش انتخاب کردند و دلاری حقوق می دهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلمان حسام: مک ویلکینز را بخاطر موی بورش انتخاب کردند و دلاری حقوق می دهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید