سرمربی الهلال: هدف بزرگی در لیگ قهرمانان داریم

به گزارش یادداشت سریع، سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان، حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در گفت وگو با روزنامه اکسپرسوی پرتغال آخرین شرایط این تیم در لیگ عربستان همچنین تجربه حضور در فوتبال آسیا را تشریح کرد.

سرمربی الهلال: هدف بزرگی در لیگ قهرمانان داریم

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو ژاردیم پرتغالی در این گفت وگو ابتدا با اشاره به شرایط خودش در باشگاه الهلال گفت:خیلی زود به شرایط اینجا عادت کردم و خودم را با شرایط تطبیق دادم. لیگ عربستان مسابقاتی بسیار نزدیک و رقابتی است که با حضور 7 بازیکن خارجی در هر تیم در سطح بالایی برگزار می شود. تجربه بسیار متفاوتی پیش روی من است خصوصا از نظر عادات و شرایط کاری. به طور مثال به دلیل گرمای هوا زندگی در اینجا تقریبا از عصر آغاز می شود ، تمرینات در ساعات پایانی شب انجام می شود و شما نیمه شب به خانه بازمی شد. صبح ها هم دیر بیدار می شوید. البته ما پرتغالی ها به زندگی و کار در شرایط مختلف عادت داریم و خودمان را تطبیق می دهیم.

ژاردیم همچنین در خصوص مسابقات فوتبال در آسیا و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: این شرایط جوی و آب و هوایی روی عملکرد بازیکنان تاثیر می گذارد و نمی توانیم آنها را با بازیکنان اروپایی مقایسه کنیم. ما در لیگ قهرمانان آسیا شرایط مشابهی داشتیم و در درجه رطوبت بسیار بالایی بازی کردیم در حالی که در مسابقات اروپایی چنین پدیده ای وجود ندارد. به همین دلیل پیشرفت و رسیدن سطح بازیکنان آسیایی به مسابقات اروپایی سخت به نظر می رسد. به هر ترتیب تیم ما به مراحل پایانی رقابت های لیگ قهرمانان رسیده و در این بازی ها هدف بزرگی را دنبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1993

به "سرمربی الهلال: هدف بزرگی در لیگ قهرمانان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی الهلال: هدف بزرگی در لیگ قهرمانان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید