دریافت مفاصاحساب نوسازی در شهرداری تهران برخط شد

به گزارش یادداشت سریع، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران از برخط شدن درخواست و دریافت مفاصاحساب شهرداری اطلاع داد و تاکید نمود از این پس کلیه فرایند های مربوط به این مفاصاحساب کاملا به صورت اینترنتی و در سامانه تهران من انجام می گردد.

دریافت مفاصاحساب نوسازی در شهرداری تهران برخط شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران محمد فرجود گفت: شهفرایندان می توانند با ثبت مشخصات ملک خود در قسمت املاک من در سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir فرایند استعلام تا دریافت مفاصاحساب را به صورت کاملا غیرحضوری انجام دهند.

فرجود در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه خدمات غیرحضوری شهری به ویژه برای پیشگیری از خطر ابتلای شهفرایندان و کارمندان شهرداری به کرونا گفت: با اینترنتی شدن این فرایند کارمندان شهرداری می توانند به صورت دورکار هم درخواست های مفاصاحساب را آنالیز کنند و شهفرایندان بدون احتیاج به خارج شدن از منزل، مفاصا را دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در ادامه اضافه کرد: پس از ثبت درخواست، فرایند آنالیز درخواست در شهرداری شروع می گردد که هم به وسیله پیامک و هم به وسیله فرم پیگیری مفاصاحساب در تهران من، شهفرایندان در جریان فرایند پیشرفت امور آن نیز قرار می گیرند. نهایتا پس از طی مراحل و تاییدیه لازم، مفاصاحساب به صورت یک فایل با فرمت PDF در اختیار شهفرایند قرار خواهد گرفت که اصالت آن نیز به یاری بارکد دوبعدی مندرج در فرم نهایی قابل سنجش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1769

به "دریافت مفاصاحساب نوسازی در شهرداری تهران برخط شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت مفاصاحساب نوسازی در شهرداری تهران برخط شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید