جنوب شرق قاره کهن با تایلند و مالزی

به گزارش یادداشت سریع، اگر از سفرهای کاری،خرید کردن های طولانی و سوغاتی ها اجباری خسته شده اید و دلتان طبیعت بکر و جنگل های گرمسیری قصد دارد ، بهترین مقصد و تور انتخابی برای شما تور تایلند و یا تور مالزی می باشد.

جنوب شرق قاره کهن با تایلند و مالزی

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

این دو کشور که در جنوب شرقی آسیا قرار دارند، شاید مانند دبی یا دیگر مقاصد مسافرتی شیک و لوکس نباشند، اما مانند بهشت طبیعت دوستان و افراد علاقه مند به گشت و گذار ، می باشند.در این متن ما سعی داریم از هر یک از این دو کشور زیبا و سرسبز یک الی دو مورد از جاذبه های توریستی طبیعی را برایتان نام ببریم. با جنوب شرق قاره کهن همراه باشید:

تایلند:

جزایر فی فی پوکت (Phi Phi Island)

جزایر فی فی یکی از زیباترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری تایلند می باشد که سرتاسر آن را مرجان ها فراگرفته اند.این جزایر که در فاصله 48 کیلومتری پوکت واقع شده اند، یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی پوکت و تایلند محسوب می شوند.بهتر است بگوییم مجمع الجزایر فی فی چرا که از شش جزیره تشکیل شده است و در این بین دو جزیره اصلی آن به نام های فی فی عظیم و فی فی کوچک می باشند، که در این میان تنها جزیره فی فی عظیم دارای سکنه می باشد و بیشتر جمعیتش را مسلمانان جنوب تایلند تشکیل داده اند و از این بابت مکان مناسبی برای تور تایلند آن هم بصورت خانوادگی می باشد.

شاید بپرسید که در جزیره فی فی مگر چقدر میتوان تفریح کرد و چه امکانات تفریحی ای برای مسافران وجود دارد، تعدادی از این امکانات را به عرضتان میرسانم: شنا، قایق سواری، جت اسکی، صخره نوردی و غواصی در سواحل مرجانی اعجاب انگیز و… از جمله فعالیت هایی است که در فی فی می تواند صورت بگیرد.

مالزی:

ارتفاعات کامرون مالزی

شاید کشور مالزی بطور کلی هوای گرم و مرطوبی داشته باشد، اما ارتفاعات کامرون، درواقع راه فراری از این گرما به سمت هوای تازه و بهاریست.

مزارع چای و زنبور عسل و توت فرنگی و هوای دلپذیر در ارتفاعات کامرون مالزی مسافران تور مالزی است.

از دورانی که این منطقه در استعمار انگلیسی ها بوده سنت نوشیدن چای در کنار بیسکوییت در این منطقه رواج چیدا نموده است و شما میتوانید لذت یک چای دلچسب را در هوای تازه و منطقه ای بکر، در یک عصر دل انگیز را تجربه کنید.

ارتفاعات کامرون عظیمترین منطقه استراحتگاهی به شمار میرود. نام کامرون از ویلیام کامرون بریتانیایی کاشف این فلات و منطقه گرفته شده است.که در ابتدا و پس از کشف این منطقه در این مزارع چای کشت می شده که هم اکنون نیز به عنوان مزارع چای هم استفاده می گردد علاوه بر این که در این منطقه توت فرنگی و سبزیجات کشت می گردد.ضمناً نگران اقامت خود در این مراتع سر سبز نباشید چرا که کلبه های ییلاقی که توسط انگلیسی ها ساخته شده بود، به عنوان سرپناهی برای گردشگران امروزه بکار می آید!

منبع: https://www.jadehayesabz.ir

منبع: جاده های سبز
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1111

به "جنوب شرق قاره کهن با تایلند و مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنوب شرق قاره کهن با تایلند و مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید