جعفری: باید عملکرد فصل گذشته ام را جبران کنم، حضور مهاجری در شهر خودرو اتفاق خوبی بود

به گزارش یادداشت سریع، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت، فصل گذشته عملکرد خوبی نداشته است و باید در فصل تازه جبران کند.

جعفری: باید عملکرد فصل گذشته ام را جبران کنم، حضور مهاجری در شهر خودرو اتفاق خوبی بود

رحمان جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص آخرین شرایط تیم شهر خودرو، گفت: تمرینات ما به صورت منظم برگزار می گردد و خوشبختانه شرایط خوبی داریم. البته تغییرات در تیم ما زیاد بوده و نسبت به فصل گذشته بازیکنان زیادی از شهر خودرو جدا شدند، با این حال چند بازیکن تازه هم جذب کردیم که کیفیت خوبی دارند و فکر می کنم احتیاج به زمان داریم تا هماهنگ شویم. با انجام بازی های محبت آمیز مطمئناً می توانیم تا آغاز لیگ برتر به شرایط خوبی برسیم.

وی در ادامه با اشاره به مسائلی که شهر خودرو در فصل گذشته با آن روبرو بود، گفت: فصل گذشته در مقاطعی از مسابقات شرایط سخت بود، ولی بعدها شرایط بهتر شد. مسئولان باشگاه هم قول داده اند که مسائل را رفع نمایند و امیدوارم که فصل خوبی را رقم بزنیم. از طرفی حضور مهاجری در شهر خودرو هم اتفاق خوبی بود و این مربی از لحاظ فنی می تواند به تیم ما یاری کند.

قبول داری که در فصل گذشته عملکرد خوبی نداشتی؟، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو در پاسخ به این پرسش توضیح داد: بله، من شرایط خوبی نداشتم و از عملکردم راضی نبودم. شرایط آنطور که دلم می خواست پیش نرفت، ولی باید عملکردم در فصل گذشته را در فصل تازه جبران کنم. من انگیزه زیادی دارم تا بتوانم بازیکن مثمرثمری برای شهر خودرو باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2004

به "جعفری: باید عملکرد فصل گذشته ام را جبران کنم، حضور مهاجری در شهر خودرو اتفاق خوبی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفری: باید عملکرد فصل گذشته ام را جبران کنم، حضور مهاجری در شهر خودرو اتفاق خوبی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید