جشنواره گنجینه های نارنجی ویژه باغداران مرکبات استان فارس

به گزارش یادداشت سریع، باشگاه مشتریان بانک کشاورزی با هماهنگی مدیریت شعب این بانک در استان فارس، جشنواره گنجینه های نارنجی را با هدف حمایت از جامعه شریف و پرتلاش کشاورزان استان فارس برگزار می نماید.

جشنواره گنجینه های نارنجی ویژه باغداران مرکبات استان فارس

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، کلیه باغداران مرکبات استان فارس می توانند با تکمیل اطلاعات کاربری خود و سپرده گذاری در حساب های جاری، حساب پس انداز و حساب کوتاه مدت، ضمن کسب امتیاز در باشگاه مشتریان و بهره مندی از مزایای شبکه تجاری مهر، در قرعه کشی جوایز میلیونی جشنواره گنجینه های نارنجی شرکت نمایند.

بر اساس این گزارش، مهلت شرکت در جشنواره گنجینه های نارنجی تا خاتمه اسفند ماه امسال است و جوایز برندگان این جشنواره شامل 20 جایزه 40 میلیون ریالی و 10 جایزه 20 میلیون ریالی است.

باغداران عزیز استان فارس برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شعب بانک کشاورزی و یا سایت باشگاه مشتریان به نشانی زیر مراجعه نمایند.

جشنواره گنجینه های نارنجی

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1357

به "جشنواره گنجینه های نارنجی ویژه باغداران مرکبات استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره گنجینه های نارنجی ویژه باغداران مرکبات استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید