جشنواره کسب وکار های نوآفرین فارس شروع شد

به گزارش یادداشت سریع، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز از شروع به کار نخستین جشنواره کسب وکار های نوآفرین فارس اطلاع داد.

جشنواره کسب وکار های نوآفرین فارس شروع شد

منصور کنعانی، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، از شروع به کار نخستین جشنواره کسب وکار های نوآفرین فارس اطلاع داد.

کنعانی بیان نمود: هدف از برگزاری این جشنواره رونق کارآفرینی، یاری به گسترش و بهبود اکوسیستم استارتاپی و انتخاب کسب وکار های نوآور و برتر استان فارس است.

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز بیان نمود: جشنواره کسب وکار های نوآفرین فارس در محور های تجارت الکترونیک، علوم انسانی، آموزش، هوش مصنوعی، فینتک، سلامت، بازی سازی، اینترنت اشیا، بیوتکنولوژی، مکاترونیک، رباتیک، انرژی، نانو، کشاورزی، نفت و گاز و مواد نوین و پیشرفته اجرا می گردد.

وی در ادامه به اشاره به امتیازات و جوایز درنظرگرفته شده برای تیم های برتر اظهار داشت: استارتاپ اول 50 میلیون ریال، استارتاپ دوم 30 میلیون ریال و استارتاپ سوم 20 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

کنعانی اضافه نمود: معرفی تیم های برگزیده به صندوق نوآوری و شکوفایی، استقرار 5 تیم برتر در پارک علم و فناوری فارس و بهره مندی از تخفیفات ویژه خدمات تجاری سازی دانشگاه شیراز، از دیگر امتیازات تعلق گرفته به تیم های برتر است.

مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز ادامه داد: در دو مرحله داوری و برگزاری یک کارگاه، تیم های منتخب به مرحله پایانی راه می یابند و از برگزیدگان نهایی، درروز پایانی این جشنواره (24 دی ماه 1399) تجلیل می شوند.

گفتنی است، کسب و کار های نوآفرین فارس تا 17 دی ماه فرصت دارند، به وسیله وب سایت مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، به نشانی iec.shirazu.ac.ir در این جشنواره ثبت نام نمایند.

علاقه مندان به حضور در این جشنواره و بهره مندی از امتیازات آن می توانند برای دریافت اطلاعات بیش تر با شماره تماس 07136460996 در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1589

به "جشنواره کسب وکار های نوآفرین فارس شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره کسب وکار های نوآفرین فارس شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید