جاهای دیدنی شمال پرتغال

به گزارش یادداشت سریع، با اینکه پرتغال کشور کوچکی است اما خرید تور پرتغال و سفر کردن به آن می تواند احساسی را در شما ایجاد کند که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

جاهای دیدنی شمال پرتغال

شما می توانید با افراد و فرهنگ های آن اشنا شوید. می توانید بر روی منظره ها، صداها و طعم هایی که در شمال پرتغال وجود دارد تمرکز کنید. شمال پرتغال کوه هایی برای کوهنوردی، شهرهایی با سابقه تاریخی، سواحلی برای پیاده روی و غذاهایی برای خوردن دارد.

در این مقاله قصد داریم موقعیت های شگفت انگیز شمال پرتغال را با هم مرور کنیم. پس همراه ما باشید.

  1. لامگو

لامگو یک روستای باروک قدیمی در منطقه Douro است که به خاطر نوشیدنی هایش در میان افراد مشهور و شناخته شده است. لامگو تاریخ بسیار غنی دارد.

اولین پادشاه پرتغال یعنی Afonso Henriques در قرن دوازدهم پادشاهی خود را در این ناحیه بنا کرد. پادشاه اولین کلیسای روستا را ساخت. سایر منظره ها دیدنی این ناحیه در برگیرنده قلعه ای متعلق به قرن دوازدهم است.

شهر درونی دارای یک مخزن آب سنگی است که از دوران پادشاهی و فرمانروایی عرب ها به جای مانده است. پناهگاه Our Lady of Remedies یکی از جاذبه های برتر در لامگو محسوب می شود. این پناهگاه به همراه دو برج ناقوس خود در بالای شهر قرار گرفته است.

  1. راستا پیاده روی پایوا

اگر دوست دارید طبیعت منحصر به فرد و نابی را تجربه کنید بهتر است سری به راستا پیاده روی پایوا بزنید که یکی از فزونین مقاصد در شمال پرتغال محسوب می شود.

پیاده روی 8 مایلی بر روی پله های چوبی و پل های معلق حس و حال خوبی در شما ایجاد می نماید. شما در میان گیاهان سرسبز، آبشارها و آب های تمیز رودخانه ها پیاده روی می کنید و حتی می توانید حیات وحش را از نزدیک مشاهده کنید.

این راستا پیاده روی تنها برای افراد کنجکاو ساخته نشده است. همه افراد می توانند آن را امتحان نمایند و از زیبایی هایش لذت ببرند.

  1. Praia da Costa Nova

اگر به سرتاسر دنیا سفر کنید هیچ جایی چنین خانه های رنگی را نمی توانید پیدا کنید. این خانه های رنگی زیبا در Praia da Costa Nova مجذوب کنندهیت زیادی دارد. خانه های ساخته شده در این روستای ماهیگیری با نوارهای رنگی تزیین شده است.

بعضی از نوارها به شکل عمودی و بعضی به شکل افقی به کار رفته اند. این خانه های منحصر به فرد به وسیله ماهیگیرانی ساخته شده است که در این ناحیه زندگی می کردند.

در حال حاضر افراد از این خانه ها به اسم منازلی برای تعطیلات خود استفاده می نمایند. در این ناحیه می توانید غذاهای دریایی را امتحان کنید.

  1. Amarante

بیشتر افراد قدیسین را با کارهای عجیب و غریب همچون معجزه مرتبط می دانند اما در Amarante قدیسی یک پل بالای رودخانه Tamega در قرن دوازدهم ساخت و به خاطر آن مشهور گشت.

بناهای مذهبی در برگیرنده کلیسای زیبای سنت گونکالوست که زیر نور خورشید ظاهر مجذوب کنندهی دارد.

  1. Viana do Castelo

بهتر است بدانید که Viana do Castelo یک شهر تاریخی است و یکی از فزونین مکان ها برای کاوش در پرتغال می باشد. بیشتر ساختمان های این شهر در طول قرن شانزدهم ساخته شده اند.

منظره ها و چشم اندازهایی که می توانید در این شهر پیدا کنید در برگیرنده چشمه رنسانس در میدان عظیم، موزه Geraz do Lima ، کلیسای جامع رمانسک که به قرن پانزدهم بر می شود، کلیسای مرتبط به قرن شانزدهم است. زمانی که به این ناحیه سفر می کنید می توانید در کنار سواحل آن به استراحت بپردازید.

  1. پارک ملی Peneda-Geres

این پارک ملی که در کوه های شمال پرتغال پیشرفته است تنها پارک ملی کشور محسوب می شود. این پارک برای حفظ و نگهداری از محیط زیست در سال 1971 ساخته شد و منابع آن توسعه یافت. یک جاده رومی قدیمی از میان پارک عبور می نماید.

مقامات رسمی و دولتی در این پارک ، بازدید جهانگرد ها را محدود نموده اند اما افرادی که به این ناحیه سفر می نمایند می توانند نواحی اندکی را پیدا نمایند. شما می توانید معابد مذهبی که در نزدیکی جاده اصلی واقع شده است را ببینید.

  1. Braga

براگا یکی از مذهبی ترین شهرها در پرتغال محسوب می شود.براگا، سومین شهر عظیم پرتغال، کلیساها و بناهای زیادی برای بازدید در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید به هنگام سفر موارد زیادی را مشاهده کنید.

به منظره ها زیبا و چشم نواز این شهر همچون the Baroque Sanctuário do Bom Jesus do Monte سری بزنید. براگا بازدیدنمایندگان زیادی را از سرتاسر شمال پرتغال به خود جلب می نماید.

  1. Guimaraes

زمانی که به این ناحیه سفر می کنید می توانید سرآغاز همه چیز را به خوبی دنبال نمایید. این منطقه همان جایی است که محل تولد پرتغال نامیده می شود.

در این ناحیه می توانید ساختمان های گوتیک، مراکز قرون وسطی با خیابان های سنگفرش باریک، میدان های زیبا با کافه و رستوران را مشاهده کنید.

در میان جاذبه های فزونی که در این ناحیه به چشم می خورد خرابه های یک قلعه قدیمی هم دیده می شود. شما می توانید سری به پارک Penha بزنید و از نمای پانومارایی لذت ببرید.

  1. دره Douro

این دره همچون کارت پستال طبیعی و زیباست. منظره ها دیدنی آن تنها یک علت برای مسافرت و لذت بردن از دره محسوب می شود. شما می توانید رودخانه Douro را در آن مشاهده کنید که از میان فضای سبز موجود عبور می نماید.

روستای زیبایی هم در آن وجود دارد. زمانی که به این ناحیه سفر می کنید بازدید از روستا را نباید فراموش کنید. این دره به خاطر نوشیدنی هایی که در آن وجود دارد مشهور و شناخته شده است. بنابراین زمانی که به این ناحیه سفر می کنید نوشیدنی هایش را نباید فراموش کنید.

  1. پورتو

پس از لیسبون، پورتو دومین شهر عظیم در پرتغال محسوب می شود. این شهر به یک مقصد مسافرتی برتر در اروپای غربی تبدیل شده است. پورتو خیابان های باریکی در بخش شهر قدیمی Ribeira دارد.

سعی کنید از یک تور راهنما برای کاوش تمامی نواحی آن بهره ببرید. اگر به تاریخ علاقه مند هستید، می توانید ساختمان های باروک متعدد و بناهایی را در شهر قدیمی پیدا کنید. به اسم مثال می توانید مجسمه پادشاه Pedro IV را در Praça da Liberdade مشاهده کنید.

همانطور که دیدید شمال پرتغال نواحی مجذوب کننده متعددی دارد. پس سفر به این ناحیه را از دست ندهید و از منظره ها و بناهای تاریخی آن لذت ببرید.

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای دیدنی توکیو و جاذبه های گردشگری ژاپن

15 علت برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه گردشگری برتر آسیا

منبع: آلامتو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1902

به "جاهای دیدنی شمال پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی شمال پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید