معین تکلیف طرح های نیمه تمام سنواتی قبل از خاتمه سال

به گزارش یادداشت سریع، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست شرکت عمران شهر های تازه، از مشخص تکلیف طرح های نیمه تمام سنواتی قبل از انتها سال اطلاع داد.

معین تکلیف طرح های نیمه تمام سنواتی قبل از خاتمه سال

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ آقای علیرضا جعفری سرپرست شرکت عمران شهر های نو از برطرف مسائل و موانع طرح های سنواتی به جامانده و تکمیل نشده و تکمیل آن ها تا سرانجام امسال اطلاع داد.

وی گفت: برای حل مسائل و معضلاتی که در شهر های نو برای تعهدات سنواتی وجود دارد هماهنگی هایی را با استانداری های و مدیران خدمات رسان فضا های شهری در دستور کار قرار داده ایم.

جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه همکاری شهرداری ها، شرکت های زیرساخت و شرکت های خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز بسیار برای تکمیل طرح های نیمه تمام از جمله واحد های به جامانده مسکن مهر حائز اهمیت است اضافه نمود: آمار فراوانی از تحویل ندادن واحد های مسکونی مهر وجود دارد که نیازمند آن است تا زیرساخت های آن تامین و شرایط برای سکونت ساکنان فراهم گردد.

وی توضیح داد: تا سرانجام امسال همه طرح های سنواتی به جامانده، شناسایی و ظرفیت سازی برای تکمیل آن ها انجام می گردد.

جعفری شرح داد: با تاکید وزیر راه و شهرسازی در سال آینده علاوه بر جهش در برطرف مسائل و موانع، در فراوری مسکن نیز تحول و جهش ایجاد خواهد شد که گزارش آن طی ماه های آینده اعلام می گردد.

یادآور می گردد، بنا بر تازه ترین اظهارنظر از سوی سرپرست شرکت عمران شهر های نو، در حال حاضر 40 هزار واحد مسکونی در تعهد شهر های نو است که بناست تا این واحد ها به همراه زیرساخت های آن در ماه های ابتدایی سال آینده تکمیل و تحویل گردد. تامین اقتصادی تکمیل زیرساخت های مسکن مهر به جامانده را بانک مسکن برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2189

به "معین تکلیف طرح های نیمه تمام سنواتی قبل از خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین تکلیف طرح های نیمه تمام سنواتی قبل از خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید