تدوین طرح راهبردی گردشگری در بوشهر به رشد بیشتر این صنعت یاری می نماید

به گزارش یادداشت سریع، میراث آریا/ براساس خبرهای بدست رسیده، تدوین طرح راهبردی گردشگری در بوشهر به رشد بیشتر این صنعت یاری می نماید.

تدوین طرح راهبردی گردشگری در بوشهر به رشد بیشتر این صنعت یاری می نماید

اسماعیل سجادی منش در نشست با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان گفت: تدوین یک طرح راهبردی و آینده نگر لازمه رشد صنعت جهانگردی است و این موضوع باید در اولویت قرار بگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان بوشهر اضافه نمود: ما در پی کیفیت بخشی به تأسیسات جهانگردی هستیم و این موضوع می تواند به جذب جهانگرد یاری کند و نقش شما به عنوان حلقه اتصال بسیار تأثیرگذار است.

او ادامه داد: نگاه ما باید راهبردی بوده، چرا که جوامع جهانگردی مثل حلقه های زنجیر به یکدیگر متصل هستند و برای رشد و توسعه، این صنعت نیازمند تعامل، همیاری، همفکری و هم افزایی است.

سجادی منش در انتها این نشست با اشاره به اهمیت حضور دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در نمایشگاه بین المللی جهانگردی تهران گفت: ما به منظور تقویت کار شما در اجرا در مورد خرید تجهیزات تسهیلات تبصره 18 را داریم که در این زمینه سقفی وجود ندارد و برای تثبیت اشتغال نیز تسهیلاتی با بهره مناسب و بازپرداخت مدت دار در نظر گرفته ایم که می تواند بخشی از مسائل پیش روی شما را رفع کند.

منبع: همگردی
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2372

به "تدوین طرح راهبردی گردشگری در بوشهر به رشد بیشتر این صنعت یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین طرح راهبردی گردشگری در بوشهر به رشد بیشتر این صنعت یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید