برترین نوشیدنی ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن

به گزارش یادداشت سریع، اما در مقابل، 5 نوشیدنی مطلوب و خوش طعم در دسترس هستند که به کاهش وزن شما یاری شایانی می نمایند.

برترین نوشیدنی ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن

آب: اما اگر می خواهید نوشیدنی شما علاوه بر سلامتی منجر به افزایش وزنتان نگردد، آب گزینه ای عالی است. می توانید برای تنوع بخشیدن به طعم آب، چند قطره از یک لیمو را در آن بچکانید. حتی ترکیب اندازهی آب گوجه فرنگی با آب هم می تواند نوشیدنی سالم و خوش طعم باشد.

آب سبزیجات: فیبر موجود در سبزیجات، یکی از برترین گزینه ها در افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن، به شمار میرود. آب سبزیجات، می تواند علاوه بر تامین فیبر بدن می توانند بخاطر داشتن طعم های تند و مخصوص، حس چشایی شما را در جهت مثبت، تحریک کند.

چای شیرین نشده: قدرت چای سبز در افزایش اندازه سوخت و ساز بدن و یاری به کم کردن وزن، ثابت شده است. می توانید آن را به صورت سرد یا گرم، به همراه اندازهی عسل و یا شیرین کننده دیگری که قند کمی دارد، بنوشید. البته چای قرمز هم همچون چای سبز، حاوی آنتی اکسیدان هایی است که می تواند علاوه بر یاری به کاهش وزن، سموم انباشت شده در بدن را پاکسازی کند.

قهوه: نوشیدن یک فنجان قهوه در صبح می تواند منجر به افزایش کافئین و سرکوب احساس گرسنگی گردد. بعلاوه اضافه کردن شیر و اندازه بسیار کمی شکر به قهوه، توصیه می گردد.

شیر کم چرب: شیر، منبعی عالی از پروتئین ها، ویتامین دی و کلسیم است که می تواند به رشد و استحکام استخوان ها یاری شایانی نماید. البته شیر کم چرب و بدون خامه. اگر با مصرف شیر مشکل دارید، می توانید آن را به همراه اندازه کمی قهوه و یا کاکائو مصرف کنید. شیرکاکائو برترین نوشیدنی انرژی زا است.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2009

به "برترین نوشیدنی ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین نوشیدنی ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید