برگزاری نخستین همایش کارآفرینی در صنعت گردشگری

به گزارش یادداشت سریع، نخستین همایش علمی کارآفرینی در صنعت گردشگری توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهرانبرگزار می گردد.

برگزاری نخستین همایش کارآفرینی در صنعت گردشگری

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

نخستین همایش علمی کارآفرینی در صنعت گردشگری با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان و به صورت تخصصی در صنعت گردشگری با مشارکت و همکاری انجمن علمی دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 37 روز سه شنبه 21 مهرماه در سالن همایش های پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می گردد. در این باره، افسانه جباریان، دبیر اجرایی اولین همایش ظرفیت های کارآفرینی در صنعت گردشگری گفت:

اشتغال در صنعت گردشگری بسیار گسترده تر از تصور ایجاد شده از بازار کار این صنعت در جامعه است.وی با اشاره به شعار سازمان جهانی جهانگردی در سال 2015، یک میلیارد گردشگر، یک میلیارد فرصت، گفت:با این حال ظاهرا آینده شغلی معرفی شده در بین علاقه مندان آن تنها اشتغال در دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی محدود می گردد.دبیر اجرایی همایش درباره وظیفه مراکز علمی و دانشگاهی اضافه نمود:هدف معرفی درست از ظرفیت های موجود در صنعت گردشگری است، تا دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی قادر باشند با کمترین هزینه اولیه یک بنگاه کوچک مالی در صنعت گردشگری ایجاد نمایند.به گفته جباریان، نیازسنجی از بازار هدف و تحلیل و آنالیز انتظارات گردشگران در استفاده از خدمات سفر می تواند ایده های جدید را در راه اندازی بنگاه های کوچک گردشگری پیش روی فعالان این صنعت قرار دهد. منبع: خبرگزاری مهرمنبع: کجارو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 664

به "برگزاری نخستین همایش کارآفرینی در صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین همایش کارآفرینی در صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید