بخشی: دستم باید 2 هفته در آتل باشد، تا المپیک توکیو تغییر وزن ندارم

به گزارش یادداشت سریع، ملی پوش تکواندو گفت: در مسابقات انتخابی انگشت دستم آسیب دید و باید حدود 2 هفته در آتل باشد.

بخشی: دستم باید 2 هفته در آتل باشد، تا المپیک توکیو تغییر وزن ندارم

امیر محمد بخشی ملی پوش تکواندو مردان کشورمان در مصاحبه با ، بیان نمود: در مسابقات آزاد کشوری برای انتخابی تیم ملی روی شیاپ چانگ رفتم و در مبارزه سوم برابر حریفی از اصفهان انگشت دست چپم دچار مصدومیت شد و نتوانستم به مبارزاتم ادامه دهم، اما با این تفاسیر فریبرز عسگری به دلیل عملکردی که داشتم من را به ارد وی تیم ملی دعوت کرد.

او ادامه داد: پزشک مسابقات گفته است که باید حدود 2 هفته دستم در آتل باشد و پس از آن مسئله ای ندارم. پس از مسابقات انتخابی با وجود مصدومیت تمریناتم را ادامه می دهم تا آمادگی جسمانی ام برای تیم ملی حفظ گردد.

بخشی درباره حضورش در لیگ برتر تکواندو گفت: با توجه به اینکه هفته آینده رقابت های لیگ برتر برگزار می گردد هنوز تصمیمی برای حضور در لیگ نگرفتم، اما کوشش می کنم که بتوانم مسابقه دهم چرا که در حال حاضر رنکینگ نخست لیگ را دارم و نمی خوهم با غیبت در مسابقات آن را از دست بدهم.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی درباره تغییر وزن خود مطرح نمود: تصمیمی درباره برای تغییر وزن خود ندارم و تا المپیک 2020 توکیو در همین وزن منهای 68 کیلوگرم برای تیم ملی مبارزه می کنم، اما شاید در لیگ برتر در وزن پنجم هم مبارزه کنم و این هنوز معین نیست.

او درباره مسابقات قهرمانی دنیا تکواندو در منچستر بیان نمود: در وزنی که من مبارزه می کنم حریفان قدرتمندی از کشور های روسیه، اردن، کره جنوبی و بلژیک حضور دارند، اما من کوشش می کنم که با نظر و حمایت کادر فنی بتوانم در مسابقات دنیای مدال طلا را بدست آورم تا علاوه بر افتخار آفرینی برای تکواندو ایران یک قدم به سهمیه المپیک 2020 توکیو نزدیکتر شوم.

ملی پوش تکواندو توضیح داد: در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با ناداوری در فینال برابر حریفی از کره جنوبی نتیجه را واگذار کردم، اما اکنون تمام کوششم را می کنم تا با پیروزی برابر این حریف کره ای در رقابت های قهرمانی دنیا انتقام مدال طلای بازی های آسیایی را از او بگیرم.

بخشی درباره کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو گفت: اگر بتوانم در مسابقات قهرمانی و 2 گرندپری سال 2019 مدال طلا را کسب کنم می توانم سهمیه المپیک را بدست آورم و تمام کوششم بر این است که به عنوان نماینده کشورم در المپیک توکیو حضور داشته باشم.

ملی پوش تکواندو در خاتمه گفت: هیچ تکواندوکاری برای شکست روی شیاپ چانگ منچستر نمی رود و همه کوشش می نمایند که روی سکو قهرمانی قرار گیرند و من هم تمام کوششم را خواهم کرد که خوش رنگ ترین مدال این رقابت ها را بدست آورم و رکورد خودم را ارتقا دهم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 125

به "بخشی: دستم باید 2 هفته در آتل باشد، تا المپیک توکیو تغییر وزن ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی: دستم باید 2 هفته در آتل باشد، تا المپیک توکیو تغییر وزن ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید