ببینید؛ بازی فوتبالی آرکید Sociable Soccer 24 دو هفته دیگر عرضه خواهد شد

به گزارش یادداشت سریع، در حال حاضر می توان گفت که برترین بازی موجود در زمینه فوتبال مجموعه الکترونیک آرتز فوتبال کلاب (EA Football Club) یا همان فیفای سابق است. این مجموعه به حدی توسعه پیدا نموده که حتی افرادی که به بازی فوتبال هم علاقه ندارند، به سمت آن جذب شده اند. با این حال، این تنها گزینه موجود برای دوستداران ورزش فوتبال نیست.

ببینید؛ بازی فوتبالی آرکید Sociable Soccer 24 دو هفته دیگر عرضه خواهد شد

با توجه به عملکرد بسیار بدی که بازی ای فوتبال (eFootball) داشت، بازی فوتبال کلاب برای مدت زیادی بدون رقیب بود. حال این موضوع قرار است به خاتمه برسد، به علت اینکه بازی فوتبال محبت آمیز 24 (Sociable Soccer 24) چندی پیش معرفی شده و به زودی عرضه خواهد شد. این بازی قرار است رقیب مستقیم بازی شرکت الکترونیک آرتز باشد.

بازی Sociable Soccer 24 در اصل یک بازسازی از عناوین قدیمی است که در دهه 90 میلادی منتشر می شدند. در آن موقع نام این عناوین فوتبال حساس (Sensible Soccer) بود و سبک بسیار خاصی داشت. به این شکل که این بازی نو هم از لحاظ ظاهری به فورتنایت بسیار شبیه بوده و تمرکز زیادی روی طراحی خاص بازیکنان دارد. در نتیجه نزدیک به 13000 بازیکن مختلف در این بازی به صورت قانونی حضور دارند.

زمانی که بازی های فوتبال کلاب به سمت واقعی شدن پیش می روند، بازی فوتبال محبت آمیز به طور کامل در جهت مخالف حرکت می نماید. به این شکل که این بازی روی حالت آرکید تمرکز داشته و شرکت سازنده کوشش نموده تا فوتبال بازی کردن را بسیار مجذوب نماینده کند. در نتیجه این بازی از لحاظ ظاهری بسیار خاص طراحی شده و گیم پلی آن به شدت مجذوب نماینده است.

در بازی فوتبال محبت آمیز نزدیک به 13 هزار بازیکن مختلف وجود دارند که هر کدام قابلیت های خاصی دارند. از طرفی طراحی این بازیکنان بسیار خاص بوده و تا حد زیادی به افراد واقعی شباهت دارد. در کنار آن هر بازیکن یک توانایی خاص داشته که می تواند از آن در مسابقات استفاده بکند.

بازی فوتبال محبت آمیز آسان تر خواهد بود و به میزان بازی فوتبال کلاب سختگیر نیست. به این شکل که در این بازی گیم پلی بیش از حد حساس نبوده و کاربر می تواند بسیار خلاقانه عمل کند. این موضوع در زمینه هواداران هم وجود دارد. شما می توانید عضو یک گروه شده و با هواداران تیم مقابله جدل بکنید.

هدف اصلی شرکت سازنده این بوده که بازی فوتبال محبت آمیز در دسترس همه افراد قرار بگیرد. از طرفی هر فرد با توانایی های خود بتواند وارد بازی شده و نیازی به مهارت زیاد برای تجربه بازی وجود نداشته باشد. شرکت سازنده می خواهد که بازیکنان از تجربه خود لذت ببرند و فشار زیادی را تحمل ننمایند.

بازی Sociable Soccer 24 در تاریخ 24 آبان (16 نوامبر) در استیم در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت و نسخه کنسولی مدتی بعد در دسترس قرار می گیرد. این بازی می تواند یک گزینه مجذوب نماینده برای افرادی باشد که می خواهند یک اثر کاملاً آرکید را در رابطه با فوتبال تجربه نمایند. بعلاوه افرادی که در پی یک تجربه آرام و بدون استرس هستند، این بازی می تواند چیزهای جالبی را برای آن ها ارائه کند. همینطور اینکه خیلی از افراد در زمینه فیفا مهارت چندانی ندارند و تنها دوست دارند وارد دنیای این بازی شوند. در نتیجه این افراد به سمت بازی فوتبال محبت آمیز جلب شده و بازی فوتبال کلاب را رها می نمایند.

منبع: PCgamesn

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آبان 1402 بروزرسانی: 12 آبان 1402 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2474

به "ببینید؛ بازی فوتبالی آرکید Sociable Soccer 24 دو هفته دیگر عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ببینید؛ بازی فوتبالی آرکید Sociable Soccer 24 دو هفته دیگر عرضه خواهد شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی فوتبالی آرکید Sociable Soccer 24 دو هفته دیگر عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید