بازی سیمز، طور Life by You تابستان سال جاری آزمایشی عرضه خواهد شد

به گزارش یادداشت سریع، بازی زندگی به وسیله شما (Life by You) یک عنوان مستقل و در سبک شبیه سازی زندگی است. شرکت سازنده اعلام نموده که این بازی انتهای تابستان سال جاری وارد مرحله دسترسی اولیه خواهد شد. بازی زندگی به وسیله شما تنها برای کامپیوتر عرضه شده و به وسیله فروشگاه های استیم و اپیک قابل خریداری است.

بازی سیمز، طور Life by You تابستان سال جاری آزمایشی عرضه خواهد شد

طبق چیزی که اعلام شده بازی زندگی به وسیله شما حدود 1 سال در حالت دسترسی اولیه قرار خواهد داشت. با این حال این موضوع امکان دارد تغییر کند. حالت دسترسی اولیه یک امکان خوب را برای اصلاح بازی برای شرکت سازنده فراهم خواهد نمود. به همین علت تیم سازنده می تواند ارتباط خوبی با کاربران داشته و نظرات آن ها را در بازی وارد کند.

بازی زندگی به وسیله شما درب خلاقیت را برای کاربر باز خواهد نمود. شما به طور کامل کنترل کرکتری که طراحی کردید را بدست خواهید داشت. از طرفی دنیا، داستان و شهری که طراحی می کنید نیز به طور کامل به دست شما کنترل می گردد. یکی از نکات جالب اینجاست که شرکت سازنده تمرکز زیادی روی مادها (Mods) داشته است. به این شکل که بازی زندگی به وسیله شما ارتباط زیادی با کاربران داشته و همه افراد می توانند با طراحی ماد در آن تغییر ایجاد نمایند.

شرکت سازنده از تمامی ایده های استفاده شده در مادها برای عرضه اصلی بازی استفاده خواهد نمود. در حالت عادی، بازی زندگی به وسیله شما یک شبیه ساز زندگی ساده است. چیزی که آن را زیبا می نماید، خلاقیت کاربران است. به همین علت شرکت سازنده کوشش نموده تا دست سازندگان ماد را به طور کامل در طراحی باز بگذارد.

بازی زندگی به وسیله شما یک عنوان دنیا باز است. به همین علت شما با صفحه لودینگ یا مواردی از این دسته روبرو نخواهید شد. همینطور اینکه بازی کوشش نموده تا در واقعی ترین حالت ممکن باشد و مکالمات نیز به همین شکل هستند. درون بازی نیز مأموریت های مختلفی وجود داشته تا کاربران بتوانند امتیاز کسب نمایند.

بازی دارای چندین حالت مختلف است. شما می توانید شخصیت های داخل بازی را مثل یک بازی استراتژی کنترل نموده یا اینکه وارد حالت سوم شخص شوید. یکی دیگر از نکات جالب بازی مکالمات موجود در آن است. چیزی که باعث شده بازی زندگی به وسیله شما داستان مشخصی نداشته و کاربر داستان آن را طراحی کند. همینطور اینکه شما می توانید شخصیت اصلی را خودتان بسازید و به طور کامل آن را شخصی سازی کنید.

بازی زندگی به وسیله شما در تاریخ 21 شهریور (12 سپتامبر) وارد مرحله دسترسی اولیه می گردد.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

29,654,570 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

15,644,420 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,599,760

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,740,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2405

به "بازی سیمز، طور Life by You تابستان سال جاری آزمایشی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سیمز، طور Life by You تابستان سال جاری آزمایشی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید