اوج هیجان را در پارک های آبی استانبول تجربه کنید

به گزارش یادداشت سریع، در شهر استانبول تفریحات را پایانی نیست! در این مطلب می خواهیم به سراغ پارک های آبی استانبول برویم. مجموعه های تفریحی که به سرزمین هیجان و خوشبختی شهره بوده و این فرصت را به گردشگران را می دهد تا از سرسره های آبی بلند، آبشارهای مصنوعی، رفتینگ در رودخانه و … ده ها تفریح مهیج دیگر لذت ببرند.

اوج هیجان را در پارک های آبی استانبول تجربه کنید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

اسم که به میان می آید، لیستی بلند بالا از انواع تفریحات و جاذبه ها در ذهن ردیف می شوند. تاریخ و معماری، مراکز خرید لوکس، مجموعه های تفریحی و … . اما این شهر پر جنب و جوش برای هواداران تفریحات آبی هم سورپرایزهای مخصوص به خود را دارد. پارک های آبی استانبول با انواع وسیله های بازی اوج لذت و هیجان را به گردشگران هدیه می دهند. (خرید بلیط تهران استانبول)

پارک های آبی استانبول

.

پارک آبی آکوامارین

آکوامارینا با ظرفیت پذیرش 3000 نفر به عنوان یکی از عظیمترین پارک های آبی استانبول شناخته می گردد. این مجموعه عظیم کمی با فاصله از شهر استانبول و نزدیک به فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است.

سرسره های آبی که در اندازه های مختلف طراحی شده اند، امکان استفاده از پارک را برای تمامی سنین فراهم می نمایند. چندین استخر شنا همراه با جایگاه های مخصوص آفتاب نیز در مجموعه آکوامارینا وجود دارد که علاوه بر زیباتر نشان دادن فضای پارک محلی بسیار مناسب برای استراحت و تمدد اعصاب ایجاد نموده اند.

اما شنا و دریافت حمام آفتاب تنها بخش کوچکی از پارک آبی آکوامارینا را شامل می گردد. هیجان و بازی با آدرنالین تم اصلی این مجموعه خارق العاده می باشد. پس اگر می خواهید یک روز عالی و متفاوت را در خاطرات خود به استانبول به ثبت رسانید، آکوامارینا با انواع وسایل و امکانات مهیج چیزی فراتر از انتظارتان را به شما خواهد داد.

سقوط آزاد با ارتفاع بلند، رفتیگ در رودخانه دیوانه، تونل های آبی و سیاه چاله ها انواع تفریحاتی هتند که در آکوامارین تجربه خواهید کرد.

برای رسیدن به پارک آبی آکوامارین می توانید از تاکسی های دربستی استفاده نموده و یا بین ساعت 9 صبح تا 10 از طریق سرویس های رایگان خودتان را به پارک برسانید. البته لازم به یادآوری است این سرویس های رایگان فقط رفت را پوشش می دهند و برای برگشت باید از تاکسی بهره ببرید.

آدرس: Fatih, Komando Sk. No:4, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey

پارک آبی دلفین

سال 2011 یکی از عظیمترین پارک های آبی استانبول با نام پارک آبی دلفین افتتاح شد و به جرات می توان گفت که رسم و رسوم تفریحات در استانبول را جابجا کرد. این مجموعه عظیم تجربه مهیج ترین و خارق العاده ترین تفریحات آبی را در اختیار گردشگران قرار می دهد تا جایی که گشت وگذار در پارک آبی دلفین جز برنامه سفر همیشگی شما به استانبول قرار خواهد گرفت.

آبشارهای آبی که تا بلندترین ارتفاعات کشیده شده اند و با سرعتی غیرقابل وصف شما را به درون استخر پرتاب می نمایند، فضای مخصوص واتر پلو، سونامی های ساختگی و مهیج، تونل های پوشیده شده از آب، استخرههای سرباز با جایگاه های آفتابی و ده ها تفریح دیگر همه و همه بخشی از مجموعه را تشکیل داده و اوج لذت را به میهمانان پارک هدیه می دهند.

نمایش مخصوص دلفین ها که نام مجموعه از آن گرفته شده است، بخشی دیگر از پارک می باشد. تماشای حرکات نمایشی شیرهای دریایی و دلفین ها به همراه انداختن عکس های یادگاری از تفریحات این قیمت خاص و متفاوت هستند.

بعد از گذراندن یک روز عالی و مهیج می توانید سری هم به بخش خوشمزه پارک بزنید، جایی که انواع رستوران ها و فست فودها فعالیت می نمایند و با غذاهای لذیذ انرژی رفته را به شما برمی گردانند.

تفریحات پارک آبی دلفین به گونه ای طراحی شده اند که تمامی گروه های سنی از 1 سال به بالا می توانند از وسایل استفاده نمایند. ورودی برای بچه ها 0 تا 4 سال رایگان است.

آدرس: Su Oyunları Merkezi, Esenkent Mahallesi, Onur Güvener Cad, Bahçeşehir Girişi, 34517 Esenyurt/İstanbul, Turkey

پارک آبی ویالند

پارک آبی اسفانبول که پیش از این با نام ویالند شناخته می شد از زیباترین پارک های آبی استانبول است. رتبه پنجم بهترین پارک های موضوعی در اروپا عنوانی ست که اسفانبول به داشتن آن افتخار می نماید.

این مجموعه عظیم، زیبا و هیجان انگیز از قسمت های مختلفی تشکیل شده است و هر بخش از آن با سورپرایزی ویژه برای گردشگران همراه است.

رودخانه وحشی، ترن هوایی، چرخش های 360 درجه، ترن توریست کوچک و انواع سرسره ها از تفریحات آبی مجموعه و انگری برد، استانبول قدیم، توریست کوچک و سوغاتی فروشی ها از دیگر بخش های سرگرم نماینده مجموعه آبی اسفانبول هستند.

اگر از هواداران پرپروپاقرص بازی انگری برد هستید با رفتن به پارک آبی اسفانبول می توانید در فضای واقعی از این بازی قرار بگیرید. بخشی از پارک با نورپردازی های بسیار هنرمندانه به بازی انگری برد اختصاص داده شده و پرندگان واقعی این بازی را در ان خواهید دید.

استانبول قدیم، فضای دیگری ست که در پارک آبی اسفانبول بازسازی شده است و دقیقا حال و هوای روزهای قدیم استانبول را تداعی می نماید. بنابراین حتی هواداران تاریخ و معماری هم می توانند از فضای پارک لذت ببرند.

توریست کوچک نیز شما در تونلی دور و دراز به سفری تاریخی می برد. سفری درون قایق که از شرق دور آغاز شده و در دنیای غرب به سرانجام می رسد.

آدرس: Yeşilpınar, Şht. Metin Kaya Sk. No: 11/1, 34065 Eyüpsultan/İstanbul, Turkey

بیشتر بخوانید …

معرفی بهترین اسپاهای استانبول

این چند دسر لذیذ را در تور استانبول نوش

برای یک وعده صبحانه اصیل استانبولی؛ این کافه ها را از قلم نیاندازید

منبع: ستاره ونک
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1569

به "اوج هیجان را در پارک های آبی استانبول تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج هیجان را در پارک های آبی استانبول تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید