امیدوارم کشتی گیران به حقشان برسند، آنها محجوب و کم حرف هستند

به گزارش یادداشت سریع، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، دکتر سهراب کیهانی متخصص جراحی استخوان و مفاصل و فوق تخصص جراحی زانو و آسیب های ورزشی به تازگی با پیشنهاد فدراسیون و حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی منصوب شد.

امیدوارم کشتی گیران به حقشان برسند، آنها محجوب و کم حرف هستند

به همین دلیل دکتر کیهانی با اشاره به اینکه سالهاست ورزشکاران به ویژه کشتی گیران را تحت عمل جراحی قرار داده، گفت: مهمترین موضوع این است که کشتی گیران مخصوصا ملی پوشان خیلی کم حرف هستند و زیاد سوال نمی کنند. خیلی از ورزشکاران دیگر پس از عمل جراحی هر روز سوال دارند. اما در کشتی اینطور نیست و توصیه هایی که به آنها می کنیم انجام می دهند.

وی در خصوص شاخصه بدنی و اخلاقی کشتی گیران نیز گفت: کارشان را خیلی خوب انجام می دهند و ما تا به حال در ملی پوشان کشتی برای کارهایی که به آنها گفته ایم، کم کاری ندیده ایم. ضمن اینکه خیلی کم حرف و محجوب هستند.

دکتر کیهانی به علاقه اش به کشتی نیز اشاره کرد و افزود: کشتی گیران و دیدن کشتی را خیلی دوست دارم، در زمانی که نوجوان بودم یک هفته ای را به باشگاه کشتی رفتم. ضمن اینکه تشک کشتی بر خلاف نامش در واقع تشک نیست و مانند موزائیک خیلی سفت است! همه می گویند تشک، ولی اینطوری نیست. البته اگر به دوران جوانی بازگردم دوباره بسکتبال بازی می کنم.

وی در خاتمه گفت: ورزش حرفه ای خیلی سخت است، مخصوصا در رشته کشتی که ورزشکاران زندگیشان را در این کار می گذارند و حقیقتا مظلوم واقع می شوند. من که خیلی دوستشان دارم و امیدوارم کشتی گیران به حقشان در این مملکت برسند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 991

به "امیدوارم کشتی گیران به حقشان برسند، آنها محجوب و کم حرف هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم کشتی گیران به حقشان برسند، آنها محجوب و کم حرف هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید