افتتاح خطوط توسعه کارخانه مهیا پروتئین در شهرک صنعتی خوارزمی

به گزارش یادداشت سریع، مجتمع صنایع غذایی مهیا پروتئین تهران فعالیت خود را در سال 1381 در زمینه تامین، فراوری، بسته بندی و توزیع مواد پروتئینی شروع کرد و در سال 1399 با تکمیل و راه اندازی بزرگترین و پیشرفته ترین مجتمع فراوری مواد پروتئینی و غذایی کشور (شهر پروتئین مهیا) گامی جدید در توسعه این صنعت برداشت.

افتتاح خطوط توسعه کارخانه مهیا پروتئین در شهرک صنعتی خوارزمی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، وزیر صنعت، معدن و تجارت در سومین برنامه از بازدید های خود از شهرک های صنعتی استان تهران با حضور در شهرک صنعتی خوارزمی خطوط توسعه کارخانه مهیا پروتئین را مورد افتتاح و بهره برداری قرارداد.

به گزارش شاتا، این کارخانه در زمینه فراوری، فرآوری و بسته بندی محصولات پروتئینی فعالیت دارد و ظرفیت فراوری 113 هزار تن انواع گوشت مرغ، گوسفند، گوساله، ماهی، همبرگر، سوسیس و کالباس وناگت را دارد.

زیرساخت های واگذار شده به این مجتمع صنعتی پروتئنی از سوی شهرک صنعتی خوارزمی (استان تهران) برق 3/9مگاوات، آب 44مترمکعب در شبانه روز، گاز 486 مترمکعب در شبانه روز و ظرفیت تصفیه خانه آن 400مترمکعب در شبانه روز است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از افتتاح این خطوط توسعه ای از بخش های مختلف این کارخانه بازدید به عمل آورد و در تبادل نظر با مدیران، کارکنان و دست اندرکاران این واحد فراوریی در جریان مهم ترین مسائل و ظرفیت های آن نهاده شد.

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت، رئیس سازمان صمت استان تهران و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران در این بازدید و افتتاح وزیر صمت را همراهی نمودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1827

به "افتتاح خطوط توسعه کارخانه مهیا پروتئین در شهرک صنعتی خوارزمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح خطوط توسعه کارخانه مهیا پروتئین در شهرک صنعتی خوارزمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید