اطلاعات تراشه تازه اسنپ دراگون لو رفت

به گزارش یادداشت سریع، در شرایطی که تراشه جدید اسنپ دراگون به نام 855 پلاس به تازگی عرضه شده و بی سروصدا گوشی های هوشمند را تسخیر کرده، اطلاعات تازه ای در مورد تراشه آینده آن هم عرضه شده است.

اطلاعات تراشه تازه اسنپ دراگون لو رفت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، در شرایطی که تراشه جدید اسنپ دراگون به نام 855 پلاس به تازگی عرضه شده و بی سروصدا گوشی های هوشمند را تسخیر کرده، اطلاعات تازه ای در مورد تراشه آینده آن هم عرضه شده است، این تراشه جدید که Qualcomm KONA نام دارد قرار است در سال 2020 روانه بازار شود.

تعداد هسته های این تراشه به هشت می رسد و در آزمایش های داخلی اجرا شده در کوالکوم نمره 12915 را کسب کرده که عدد بالا و قابل توجهی محسوب می شود.

تراشه یادشده هم برای گوشی های اندرویدی طراحی شده و حافظه 5674 مگابایتی و فرکانس پایه 1.80 گیگاهرتز از جمله امکانات آن است. تست اولیه تراشه یادشده با موفقیت بر روی یک گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید کیو با 6 گیگابایت رم اجرا شده است.

منابع مطلع می گویند این تراشه در ابتدای زمستان و در ماه دسامبر برای نصب بر روی گوشی های هوشمند عرضه می شود، کوالکوم خود هنوز این اطلاعات را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 257

به "اطلاعات تراشه تازه اسنپ دراگون لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات تراشه تازه اسنپ دراگون لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید