از محور گردشگری خرم آباد- پلدختر چه خبر؟!

به گزارش یادداشت سریع، خبرنگاران/لرستان فرماندار پلدختر گفت: کار خاصی برای محور گردشگری خرم آباد به این شهرستان انجام نشده است.

از محور گردشگری خرم آباد- پلدختر چه خبر؟!

با تور عمان ارزان تابستان 99 از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

نعمت الله دستیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: لرستان از استان هایی است که دارای آثار باستانی زیادی بوده و شهرستان پلدختر نیز از این حیث شرایط خوبی دارد. وی ادامه داد: پلدختر به پل های باستانی شناخته شده و پل های زیادی در این شهرستان وجود دارد که به لحاظ تاریخی و باستانی شرایط ویژه ای دارند.

دستیاری در پاسخ به پرسشی که برای جاده خرم آباد- پلدختر به عنوان محور گردشگری چه کارهایی اجرا شده است؟ گفت: مبلغ 150 میلیون تومان برای مطالعه گردشگری این محور مصوب شد که شنیدم این مبلغ حذف شده و کار خاصی انجام نگرفته است.

فرماندار پلدختر تأکید کرد: از مسئولان استان انتظار دارم با توجه به اینکه این محور گردشگری می تواند نقش بسزایی در اقتصاد منطقه داشته باشد و چون موضوع رسانه ای و به مطالبه مردمی تبدیل شده است، این مبلغ تأمین اعتبار گردد. .

وی یادآور شد: استاندار برای اینکه لرستان به جای معبر، مقصد گردشگری گردد، کوشش های زیادی نموده و می طلبد که چنین محورهای بکر و زیبایی نیز در بحث گردشگری به خاتمه برسد.

دستیاری درباره آسفالت جاده خرم آباد- پلدختر نیز گفت: آسفالت این جاده مشکل دارد و چون جاده پرپیچ و خم است و آمار تصادفات بالایی دارد، انتظار داریم مسئولان راه و شهرسازی و راهداری نسبت به تعمیر، نگهداری و بازسازی این جاده همت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 751

به "از محور گردشگری خرم آباد- پلدختر چه خبر؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از محور گردشگری خرم آباد- پلدختر چه خبر؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید