اختلال پیغام رسان های داخلی رفع شد

به گزارش یادداشت سریع، اختلالی که شب گذشته به علت قطعی برق در اتصال به پیغام رسان های ایرانی اتفاق افتاده بود، به کامل رفع شد و این پیغام رسان ها اکنون در حال ارائه خدمات به کاربران خود هستند.

اختلال پیغام رسان های داخلی رفع شد

به گزارش ایرنا، از ساعت 18 و 30 دقیقه روز گذشته -دوشنبه- به علت قطعی برقی که در یکی از مراکز داده اتفاق افتاده بود، برقراری اتصال با پیغام رسان های ایرانی با اختلال رو به رو شد.

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات با حضور در برنامه زنده تلویزیونی ضمن عذرخواهی از مردم، گفت این مشکل در حال رفع شدن است.

پیگیری های خبرنگار ایرنا نشان می دهد اختلالی که به علت قطع برق در یک دیتاسنتر اتفاق افتاده شب گذشته به طور کامل رفع شده و پیغام رسان ها اکنون در حال خدمت رسانی به کاربران هستند.

محمد احسان خرامید مدیر مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز لحظاتی قبل در یک گفت وگوی تلویزیونی در این باره گفت: ساعت 8 صبح امروز با کوشش همکاران و تیم پیغام رسان ایتا، اختلال در این پیغام رسان بومی نیز رفع شد. دیگر پیغام رسان ها نیز ساعاتی پس از بروز اختلال در شب گذشته فعالیت خود را شروع کردند.

وی اضافه نمود: تمام کوشش ما این است که سیستم پایدار بماند و جای دارد از صبر و اعتماد کاربران تشکر کنم. مسائل و مسائل فنی که در بین پیش آمده را کارشناسان فنی وزارت ارتباطات تشریح می نمایند. وزارت ارتباطات از تمام تمهیدات خود استفاده نموده است تا کمترین مشکل در زمان بروز اتفاقات این چنینی رخ دهد، اگر این تمهیدات نبود با مسائل بیشتری روبه رو می شدیم.

منبع: فرارو
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2416

به "اختلال پیغام رسان های داخلی رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال پیغام رسان های داخلی رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید