شروع پخش تیزر های آموزشی راهور در متروی تهران

به گزارش یادداشت سریع، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: در این تیزر های کوتاه سعی شده عواقب ناشی از عدم رعایت قوانین هدایت و رانندگی به زبانی ساده بیان گردد.

شروع پخش تیزر های آموزشی راهور در متروی تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک در بین اقشار مختلف جامعه و دستورات فرمانده محترم انتظامی تهران عظیم و پیگیری های رئیس پلیس راهور فاتب، کلیپ ها و تیزر هایی با موضوعات مختلف آموزشی تهیه و در اختیار متروی تهران قرار داده شده است.

وی ادامه داد: این تیزر ها با موضوع و موضوعات مختلفی، چون عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، استفاده از کلاه ایمنی، رعایت سرعت و سبقت، استفاده از کمربند ایمنی و دیگر موضوعاتی که به رانندگان و موتورسیکلت سواران مربوط می گردد، می باشد.

این مقام انتظامی گفت: در این تیزر های کوتاه سعی شده عواقب سرعت بالا و سبقت های ناگهانی، عدم استفاده از کلاه ایمنی و عدم استفاده از کمربند ایمنی به زبانی ساده بیان گردد و رانندگان را با خطرات ناشی از این کار آشنا کند.

وی اضافه نمود: پیش بینی می گردد با پخش این تیزر و تیزر ها و فیلم های مشابه دیگر فرهنگ سازی ترافیک در بین قشر جامعه به ویژه رانندگان وسایل نقلیه ارتقا یابد و بتوان از آن برای رعایت فرهنگ ترافیک بهره برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1147

به "شروع پخش تیزر های آموزشی راهور در متروی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پخش تیزر های آموزشی راهور در متروی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید