گلدن تولیپ هدینگتون روی (Golden Tulip Headington)؛ از بهترین هتل های مسقط

به گزارش یادداشت سریع، این هتل 4 ستاره با موقعیتی که دارد نه تنها دسترسی مهمانان را به بسیاری از جاهای دیدنی مسقط آسان نموده بلکه مهمانان می توانند در کوچه پس کوچه های اطراف هتل پیاده روی نموده و از دنیای رنگارنگ خیابان های مسقط لذت ببرند.

گلدن تولیپ هدینگتون روی (Golden Tulip Headington)؛ از بهترین هتل های مسقط

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

اگر بلیط هواپیما خود را رزرو نموده اید و به دنبال هتل مناسب در مسقط هستید هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی می تواند جزو گزینه های انتخابی تان باشد.

اتاق های هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی

گلدن تولیپ در طراحی اتاق های خود دقت بسیاری به کار برده و همین دقت کافی، اتاق های هتل را به محیطی مناسب که مهمانان می توانند در آن آرامش داشته باشند تبدیل نموده است. تمامی اتاق های هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و امکانات مختلفی مانند کتری و میز تحریر در اتاق ها قرار داده شده است. برای این که مهمانان اوقات خود در اتاق های هتل را به بی حوصلگی نگذرانند، در تمامی اتاق های هتل تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای قرار داده شده است.

همه اتاق ها مجهز به حمام هستند و داخل حمام لوازم بهداشتی مورد احتیاج مانند شامپو، صابون و غیره به صورت رایگان قرار داده شده است. همچنین حوله و دمپایی نیست در حمام و اتاق های هتلGolden Tulip Headington قرار گرفته است. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها نیز مجهز به بیده است.

رستوران و غذاخوری های هتل گلدن تولیپ

گلدن تولیپ هدینگتون یک رستوران و یک کافه دارد که طیف گسترده ای از غذاهای آسیایی و قاره ای را سرو می نماید. مهمانانی که از رژیم غذایی گیاهخواران پیروی می نمایند قطعاً اولویتشان چه در خرید بلیط هواپیما و چه در رزرو هتل با آن هایی خواهد بود که منوی غذایی گیاهخواران را جزو غذاهای خود داشته باشند. گلدن تولیپ با رعایت و احترام گذاشتن به انتخاب این دسته از مهمانان غذاهای گیاهخواران را نیز به صورت روزانه در منوی غذایی خود دارد.

امکانات و خدمات سرگرمی و تفریح در گلدن تولیپ

هتل گلدن تولیپ امکانات مختلفی برای اوقات بیکاری مهمانان خود دارد. مهمانان این هتل می توانند در استخر زیبای هتل شنا نموده و از امکانات اسپای آن لذت ببرند. استخر آب نمک و استخر بام از جمله استخر هایی است که قطعاً از آن ها لذت خواهید برد. مهمانانی که اهل فعالیت های فیزیکی هستند و یا دوست دارند در سفر تناسب اندام خود را حفظ نمایند می توانند سری به باشگاه ورزشی مجهز هتل زده و در کلاسهای ورزشی هتل شرکت نمایند.

بد نیست بدانید که هتل برای این دسته از مهمانان مربی اختصاصی هم دارد که در صورت تمایل می توانند با مربی مخصوص خود ورزش نمایند و پس از یک ورزش حسابی و کلی سوزاندن کالری سریع به بخش ماساژ زده و خستگی از تن به در نمایند.

سایر خدمات و امکانات هتل گلدن تولیپ

شاید یکی از بهترین امکانات هتل گلدن تولیپ اینترنت رایگان آن باشد. مهمانان هتل گلدن تولیپ امکان دسترسی به اینترنت رایگان هتل را در تمامی نقاط هتل خواهند داشت. همچنین در این هتل می توانید با کرایه ماشین به گشت و گذار در شهر شهر بپردازید. پرکینگ رایگان، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، نظافت روزانه، خدمات تهیه بلیط و پذیرش 24 ساعته بعضی دیگر از خدمات و امکانات هتل گلدن تولیپ هستند.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی مسقط

فاصله هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی تا مرکز خرید کی ام: 0.5 کیلومتر

فاصله هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی تا بازار مطرح مسقط: 4.4 کیلومتر

فاصله هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی تا موزه دروازه مسقط: 5 کیلومتر

فاصله هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی تا موزه ملی عمان: 5 کیلومتر

فاصله هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی تا مجموعه رستوران دِ کِیو(غار): 5.2 کیلومتر

فاصله هتل گلدن تولیپ هدینگتون روی تا ریزورت ال قروم: 10 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1109

به "گلدن تولیپ هدینگتون روی (Golden Tulip Headington)؛ از بهترین هتل های مسقط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلدن تولیپ هدینگتون روی (Golden Tulip Headington)؛ از بهترین هتل های مسقط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید