کولوسکوف: جایگزینی برای رئیس یوفا وجود ندارد، او تجزیه طلب نیست

به گزارش یادداشت سریع، نایب رئیس پیشین فیفا معتقد است هیچ جایگزینی برای رئیس فعلی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در انتخابات سال آینده میلادی وجود ندارد.

کولوسکوف: جایگزینی برای رئیس یوفا وجود ندارد، او تجزیه طلب نیست

به گزارش خبرنگاران، در حاضر گزینه جدی برای جایگزینی الکساندر چفرین در پست ریاست یوفا در انتخابات سال آینده میلادی وجود ندارد. این جمله ای است که ویچیسواو کولوسکوف، رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه و نایب رئیس فیفا در سال های 1980 تا 1996 میلادی به خبرگزاری ریانووستی روسیه می گوید.

الکساندر چفرین، اهل اسلوونی در ماه سپتامبر 2016 میلادی در میان هشت نامزد فدراسیون های فوتبال اروپا به سمت ریاست یوفا برگزیده شد. دوره ریاست او بر نهاد ارشد فوتبال اروپا ماه فوریه 2019 میلادی انتها می یابد.

ویچیسواو کولوسکوف درباره انتخابات سال آینده ریاست فیفا گفت: فکر می کنم هیچ گزینه جدی و مهمی برای جایگزینی الکساندر چفرین وجود ندارد. او یک انسان صالح با تجربه سال ها کار در فوتبال است. آرام و در کارش بسیار متعادل است. زمانی که به پست ریاست یوفا رسید دنبال تجزیه طلبی نبود و ایده لیگ ملت های اروپا را بنا نهاد.

نایب رئیس پیشین فیفا ادامه داد: البته فکر می کنم کسی در انتخابات سال آینده ریاست اتحادیه فوتبال اروپا بالا خواهد آمد اما سخت است که بخواهد با الکساندر چفرین رقابت کند. میشل پلاتینی (رئیس پیشین یوفا) می توانست با چفرین وارد کارزار انتخاباتی گردد اما می دانیم که او محروم است.

انتخابات ریاست یوفا روز هفتم ماه فوریه 2019 میلادی (18 بهمن) در شهر رم، پایتخت ایتالیا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 17

به "کولوسکوف: جایگزینی برای رئیس یوفا وجود ندارد، او تجزیه طلب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولوسکوف: جایگزینی برای رئیس یوفا وجود ندارد، او تجزیه طلب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید