مقاله: پیگیری کارت ملی هوشمند به وسیله پیامک، سایت و اداره پست

به گزارش یادداشت سریع، داخل کارت هوشمند تراشه حافظه وجود دارد که حجم فراوانی از اطلاعات را می توان روی آن بارگذاری کرد. بنابراین، دور از فکر نیست که روزی تمامی کارت های داخل کیف های جیبی با هم تجمیع شوند و همه اطلاعات آنها روی تراشه های کارت هوشمند ملی قرار بگیرد. به این ترتیب علاوه بر اطلاعات هویتی، طیف وسیعی از اطلاعات و حتی اطلاعات بانکی را می گردد داخل این کارت ها گنجاند و رسماً تمامی کارت های دیگر را از رده خارج کرد.

مقاله: پیگیری کارت ملی هوشمند به وسیله پیامک، سایت و اداره پست

وارد لینک ncr شوید و یکی از روش های بالا را انتخاب نموده و با پر کردن تمامی کادرها، ادامه را بزنید تا آخرین شرایط کارت ملی هوشمند شما نمایش داده گردد.

پیگیری کارت ملی با ussd : متقاضیان کارت هوشمند ملی برای اطلاع از شرایط کارت خود، می توانند بدون مراجعه به ادارات ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان یا سامانه، با استفاده از کد USSD تلفن همراه خود و وارد کردن #6090*4* از شرایط کارت هوشمند خود آگاه شوند.

از جمله مهم ترین مزایای کارت هوشمند می توان به شناسایی در حوزه دیجیتال، امکان تصدیق هویت بر اساس رمز عبور، رمزنگاری و بیومتریک به صورتی که هم کارت، هم صاحب کارت و هم سیستم بهره برداری بتوانند دو به دو یکدیگر را تصدیق هویت نمایند، امضای دیجیتال، پردازش اطلاعات، تغییر اطلاعات پس از صدور، پشتیبانی از کاربردهای مختلف، افزودن کاربرد تازه پس از صدور کارت، دسترسی به اطلاعات بر حسب مجوزهای دسترسی و به صورت کاملا امن، استفاده کارآمدتر از خدمات دولت الکترونیک، ارائه خدمات دولتی به صورت ساده و سریع، بهره مندی از خدمات بیمه ای الکترونیکی، بهره مندی از خدمات حمایتی دولتی، حذف بسیاری از کاغذ بازی های اداری، انجام سریع امور اداری و دسترسی به بسیاری از خدمات جانبی و الکترونیکی اشاره نمود.

منبع مقاله: پیگیری کارت ملی هوشمند به وسیله پیامک، سایت و اداره پست

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2025

به "مقاله: پیگیری کارت ملی هوشمند به وسیله پیامک، سایت و اداره پست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پیگیری کارت ملی هوشمند به وسیله پیامک، سایت و اداره پست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید