محمد ناظم الشریعه: اردوهای کوتاه مدت را به خاطر پُرفشار بودن لیگ برگزار می کنیم، مسابقات را کاملاً زیر نظر داریم

به گزارش یادداشت سریع، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال تأکید کرد اردوهای کوتاه مدت تیم ملی را به دلیل پُرفشار بودن مسابقات لیگ برتر برگزار می نماید.

محمد ناظم الشریعه: اردوهای کوتاه مدت را به خاطر پُرفشار بودن لیگ برگزار می کنیم، مسابقات را کاملاً زیر نظر داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدمحمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره برگزاری اردوی تدارکاتی این تیم گفت: این اردو به منظور کسب آمادگی بازیکنان جهت برگزاری دیدار دوستانه برابر صربستان است. پس از انتها لیگ، اردوهای تیم ملی فوتسال برگزار می گردد تا بازیکنان آمادگی مناسبی برای برگزاری دیدار دوستانه داشته باشند.

وی ادامه داد: سه اردو قبل از اعزام به صربستان داریم و چون مسابقات لیگ به صورت فشرده برگزار می گردد و روزهای حساس لیگ است، سعی می کنیم اردوهای خود را به صورت کوتاه مدت برگزار کنیم تا بازیکنان به هماهنگی خوبی برسند. ما همچنان لیگ و بازیکنان را زیر نظر داریم و به استعدادها توجه می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در انتها توضیح داد: زمان اندکی برای هماهنگی بازیکنان داریم، اما سعی می کنیم شرایط مان را به حد مطلوب رسانده و برای بازی برابر صربستان آماده شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 126

به "محمد ناظم الشریعه: اردوهای کوتاه مدت را به خاطر پُرفشار بودن لیگ برگزار می کنیم، مسابقات را کاملاً زیر نظر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد ناظم الشریعه: اردوهای کوتاه مدت را به خاطر پُرفشار بودن لیگ برگزار می کنیم، مسابقات را کاملاً زیر نظر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید