تور ارزان اروپا: مبتلایان به کرونا در اروپا از 75 میلیون نفر عبور کردند

به گزارش یادداشت سریع، خبرگزاری رویترز اطلاع داد که در بحبوحه شیوع سویه اُمیکرون در دنیا، تعداد مبتلایان به کرونا در اروپا از 75 میلیون نفر عبور نموده است.

تور ارزان اروپا: مبتلایان به کرونا در اروپا از 75 میلیون نفر عبور کردند

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در بحبوحه شیوع سویه اُمیکرون در اروپا، خبرگزاری رویترز اطلاع داد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این قاره از 5 میلیون نفر عبور کرد.

تا کنون نیز دست کم 15 کشور اروپایی، ابتلا به سویه اُمیکرون را ثبت نموده اند. سازمان بهداشت اتحادیه اروپا روز گذشته نیز هشدار داد که طی ماه های آینده، نیمی از موارد ابتلا به کرونا مربوط به سویه اُمیکرون خواهد بود.

حتی پیش از شیوع سویه اُمیکرون در دنیا، اروپا به مرکز شیوع گسترده ویروس کرونا در دنیا تبدیل شده بود به گونه ای که از هر 100 ابتلا به کرونا، 66 مورد مربوط به کشورهای اروپایی بوده است.

بر اساس گزارش ها، سرعت شیوع ویروس کرونا در نیمه دوم امسال میلادی افزایش یافته است.

اروپا در نیمه دوم امسال میلادی، به طور میانه روزانه 359 هزار ابتلا به ویروس کرونا را ثبت نموده این در حالی است که این تعداد در نیمه نخست امسال میلادی 241 هزار ابتلا در روز بوده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2131

به "تور ارزان اروپا: مبتلایان به کرونا در اروپا از 75 میلیون نفر عبور کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: مبتلایان به کرونا در اروپا از 75 میلیون نفر عبور کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید