شرکت آکیا هزینه های خدمات پس از فروش در اردبیل را کاهش دهد

به گزارش یادداشت سریع، خبرنگاران: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل گفت: شرکت آکیای چین بایدهزینه های خدمات پس از فروش خود را در اردبیل کاهش دهد.

شرکت آکیا هزینه های خدمات پس از فروش در اردبیل را کاهش دهد

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، ابراهیم صفری صبح امروز در جریان بازدید از اتوبوس های فعال این شرکت در سطح شهر اردبیل اظهار کرد: شرکت آکیا مصمم است با ایجاد شرایط و تسهیلات لازم و ارائه تخفیفات در امر تعمیرات دوره ای اتوبوس های ساخت این شرکت مشغول در سازمان اتوبوسرانی اردبیل، گام های جدی تری در امر ارائه خدمات پشتیبانی پس از فروش بردارد.

وی شرح داد: قیمت تمام شده لوازم جانبی و یدکی مورد نیاز برای استفاده در تعمیرات خودروهای تحویل شده این شرکت به اتوبوسرانی اردبیل 20 درصد کاهش می یابد تا از این طریق بتوانیم روابط تجاری خود را با این سازمان افزایش دهیم.

نماینده شرکت آکیای چین اردبیل را از مهمترین شهرهای هدف فروش اتوبوس های شرکت آکیا در کشور دانست و اضافه نمود: فروش خودروهای این شرکت در شهرهایی همچون اردبیل و تبریز که پایگاه و بازار هدف شرکت ما است بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اردبیل نیز در این بازدید با تاکید بر ضرورت کاهش هزینه خدمات پس از فروش این شرکت گفت: شرکت آکیا چین بایدهزینه های خدمات پس از فروش خود را در اردبیل کاهش دهد چرا که در صورت عدم اعمال تخفیفات و تسهیلات مدنظر، این سازمان نسبت به خرید اتوبوس از سایر شرکت ها اقدام می کند.

ابراهیم صفری شرح داد: اتوبوسرانی اردبیل همکاری و مبادلات خوبی را با شرکت آکیای چین داشته به طوری که 62 دستگاه اتوبوس برای سازمان اتوبوسرانی اردبیل از این شرکت خریداری شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به درآمد نسبتا پایین رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی در شهر اردبیل نسبت به سایر شهرهای بزرگ کشور انتظار داریم این شرکت در ارائه خدمات و پشتیبانی های پس از فروش شرایط ویژه تری را برای اتوبوس داران این شهر در نظر بگیرد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 518

به "شرکت آکیا هزینه های خدمات پس از فروش در اردبیل را کاهش دهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرکت آکیا هزینه های خدمات پس از فروش در اردبیل را کاهش دهد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت آکیا هزینه های خدمات پس از فروش در اردبیل را کاهش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید