خبرنگاران مدیران اجرایی قم برای پیگیری مصوبات سفر مقامات ملی تلاش کنند

به گزارش یادداشت سریع، قم - خبرنگاران - استاندار قم گفت: مدیران اجرایی قم برای پیگیری مصوبه های سفر مقام های ملی به این استان اهتمام لازم را داشته باشند.

خبرنگاران مدیران اجرایی قم برای پیگیری مصوبات سفر مقامات ملی تلاش کنند

به گزارش عصر پنج شنبه خبرنگاران، بهرام سرمست در دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه قم طی سخنانی تعامل مسئولان قم را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: نتیجه این همراهی ها افزایش سرعت توسعه قم در حوزه های مختلف بوده است.

وی با اشاره به تفاهم سه هزار میلیاردی با ستاد اجرایی فرمان امام و مصوبه های سفر رئیس جمهوری و هیات وزیران به قم بیان نمود: پیگیری تفاهم نامه ها و مصوبه ها از دستگاه های ملی تا اجرای کامل آنها در دستور کار مدیران اجرایی است.

سرمست گفت: قم دچار یک عقب ماندگی تاریخی است و امیدواریم بتوانیم با پیگیری های جدی زمینه اعتلای جایگاه استان را فراهم کنیم.

در این جلسه آخرین شرایط اعتبارهای تملک دارایی و هزینه ای ابلاغی استان قم مورد بررسی قرار گرفت و 13 پیشنهاد کارگروه تخصصی زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست قم نیز به تصویب اعضا رسید.

ضرورت تلاش برای رفع دغدغه های خانواده شهیدان قم

استاندار قم همچنین با تاکید بر ضرورت تلاش برای رفع دغدغه های معنوی و مادی خانواده شهیدان و ایثارگران تاکید کرد و گفت: بهره دریافت از ظرفیت ایثارگران در عزل و نصب ها در دستور کار مدیریت استان بوده است.

سرمست در جلسه تکریم و تجلیل از جانبازان و فرزندان شاهد استانداری قم که به مناسبت روز جانباز برگزاز شد فاصله دریافت از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود: باید برای احیا این فرهنگ و سرچشمه که رمز تداوم نظام اسلامی است تلاش کنیم.

وی در ادامه رفع مشکل ها و دغدغه های ایثارگران و خانواده شهیدان را مورد توجه قرار داد و بیان نمود: از جامعه ایثارگری نیز انتظار داریم یاری گر مسئولان در پیشبرد اهداف نظام باشند.

سرمست بهره دریافت از ظرفیت ایثارگران در عزل و نصب ها را نیز در دستور کار مدیریت استان دانست و شرح داد: با این وجود داشتن تعهد و تخصص مهمترین پیش شرط در راستای اعطای پست های مدیریتی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی، تلاش دشمن برای مایوس کردن مردم از نظام را مورد توجه قرار داد و گفت: رضایتمندی مردم باید مهمترین اولویت مدیران باشد.

همکاری دستگاه های دولتی برای اعتلای باغ موزه قم ضروری است

استاندار قم همچنین در جلسه شورای هیات امنای باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم طی سخنانی با اشاره به افتتاح این مجموعه ارزشمند فرهنگی گفت: از پیگیری های رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در راستای افتتاح این باغ موزه قدردانی می کنیم

سرمست بیان نمود: امیدواریم در ادامه نیز با همراهی دستگاه های اجرایی شاهد توسعه برنامه های باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشیم.

در این جلسه لوح سپاس سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از استاندار قم به دلیل برگزاری آیین تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان قم، افتتاح باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان و حضور فعال در برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در هفته دفاع مقدس به استاندار قم تقدیم شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1716

به "خبرنگاران مدیران اجرایی قم برای پیگیری مصوبات سفر مقامات ملی تلاش کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیران اجرایی قم برای پیگیری مصوبات سفر مقامات ملی تلاش کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید