حرف های مسافر هتاک به مازندرانی ها پس از دستگیری ، عاقبت شلوارک گردی در کلاردشت و توهین به مردم

به گزارش یادداشت سریع، دادستانی ساری در پی انتشار یک ویدئوی توهین آمیز علیه مردم مازندران توسط مسافر تهرانی و دستگیری وی در پایتخت اطلاعیه ای صادر کرد.

حرف های مسافر هتاک به مازندرانی ها پس از دستگیری ، عاقبت شلوارک گردی در کلاردشت و توهین به مردم

دریافت 11 MB

به گزارش ایسنا در بخشی از این اطلاعیه آمده است: ضمن آرزوی قبولی سوگواری و عزاداری ها در شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش،

نظر به هتاکی یکی از مسافران به مردم استان مازندران و جریحه دار شدن احساسات و غیرت عموم مردم مراتب با دستور قضایی صادره توسط دادستان مرکز استان مازندران به عوامل انتظامی، متهم در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر و در حال اجرا تحقیقات مقدماتی است.

در ضمن از شهروندان عزیز تقاضا داریم با توجه به ورود قاطع مراجع قضایی و انتظامی ضمن حفظ وحدت و همبستگی با جلوگیری از واکنش های مخلّ نظم عمومی خدمتگزاران خویش را در مراجع قانونی کمک نمایند.

پیش از این معاون سیاسی امنیتی مازندران به این نکته اشاره نموده بود که پیرو پیگیری های انجام شده این فرد خود را تسلیم دستگاه قضایی نموده است و دستگاه قضایی با توجه به عوامل مختلف مجازات مناسب برای این فرد در نظر می گیرند.

منبع: چمدان
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1195

به "حرف های مسافر هتاک به مازندرانی ها پس از دستگیری ، عاقبت شلوارک گردی در کلاردشت و توهین به مردم" امتیاز دهید

1 کاربر به "حرف های مسافر هتاک به مازندرانی ها پس از دستگیری ، عاقبت شلوارک گردی در کلاردشت و توهین به مردم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های مسافر هتاک به مازندرانی ها پس از دستگیری ، عاقبت شلوارک گردی در کلاردشت و توهین به مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید