تکنیک هایی برای زیباسازی نما ساختمان

به گزارش یادداشت سریع، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیری راه های ارتباطی و گستردگی مطالب و نکات مفید در تمام زمینه ها ، باعث شده است که بتوانیم در هر زمینه ای ایده هایی تازه و جذاب را پیدا کنیم . در هنر و صنعت معماری هم این امر صادق است . شرکت بازسازی و طراحی نمای خبرنگاران در این مقاله سعی دارد موتیف ها و ایده های جذاب و نویی که برای زیباسازی نمای ساختمان استفاده میشوند را برای شما بیان کند با این وجود شما کارفرمایان گرامی میتوانید از بخش گالری سایت نمونه کارها و پروژه های شرکت طراحی و اجرای نما ساختمان خبرنگاران دیدن فرمایید که ما با چندین سال سابقه و طراحی در سبک های مختلف نما مانند سبک طراحی نمای کلاسیک و طراحی نمای مدرن توانسته ایم ایده ها و موتیف های بکر و جدیدی را به سطح معماری کشور اضافه نماییم .

تکنیک هایی برای زیباسازی نما ساختمان

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

یکی از اقداماتی که برای زیباسازی نمای ساختمان خود میتوانید انجام دهید استفاده از گیاهان و گلها در نمای اصلی ساختمان میباشد . به اصطلاح به این نوع از ساختمان ها و نماها نماهای سبز هم گفته میگردد .

پنجره ها

برای اینکه بتوانید خانه خود را به یک خانه سبز مبدل کنید در همان ابتدای امر بازسازی منزل و بازسازی نمای خود باید اصول و قواعد این گونه از طراحی و اجرای معماری و نما را در دستور کار خود قرار دهید . اگر با تیم ها و گروه های با تجربه و خوش ذوق برای بازسازی ساختمان و طراحی و اجرای نما همکاری کنید ، این افراد میتوانند به راحتی در نمای شما فضاهایی را ایجاد نمایند که از آنها بتوانید برای تعبیه گلدان ها و فلاورباکس ها استفاده نمایید . که کاری اصولی و معمارانه برای شما طراحی و اجرا میگردد .

یا این وجود شاید خود شما خواستار طراحی و اجرای نما ساختمان در این گونه مسائل باشید که تکنیک ها و روش هایی برای اینکه بتوانید نمای خود را زیباتر و جذابتر کنید وجود دارد .

فلاورباکس ها

شما میتوانید با استفاده از چوب های مخصوص و یا ساده ولی ترجیحا چوب هایی که از مقاوت بالاتری برخوردار باشند زیرا این چوب ها در نما و در مجاورت مستقیم باد و باران قرار دارند و بهتر است که از مقاومت بالاتری برخوردار باشند بهره ببرید . حال با این چوب ها میتوانید محفظه هایی برای گلهای خود تعبیه و بسازید . ولی باید در نظر داشته باشید که ایمنی و نصب درست و مقاوم این فلاورباکس ها بسیار مهم است چون در صورت جدا شدن و افتادن این فلاورباکس ها میتواند خطر های جانی و اقتصادی زیادی را به شما تحمیل نماید . به همین دلیل حتما از پیچ کردن و یا جوش کاری مناسب این موارد اطمینان حاصل فرمایید .

استفاده از گلدان ها

اگر توانایی ساخت فلاورباکس ها را ندارید و یا اطمینان کافی را نمیتوانید از جانمایی آنها و نصبشان برقرار کنید میتوانید از گلدان های مخصوصی که برای نما در بازار موجود هستند استفاده نمایید این گلدان ها را میتوانید در لبه پنجره ها و تراس ها و بالکن های خانه خود استفاده نمایید . این کار به شما این امکان را میدهد که علاوه بر زیباسازی نمای خود با استفاده از گیاهان و گلهای خود از زیبایی و عطر آنها در خانه هم بهره ببرید که تنها کافی است پنجره خانه خود را باز کنید تا از عطر مطبوع آنها استفاده نمایید ولی یکی از محاسنی که این روش دارد مطبوع ساختن هوای ورودی به خانه میباشد به این ترتیب که هوایی که از پنجره وارد خانه میگردد بعد از گذشتن از این گیاهان پاک و خنک میگردد و تهویه مطبوعی را برای خانه شما ایجاد مینماید .

برای جلوگیری از لغزش و خطر افتادن این گلدان ها هم میتوانید از لبه های بالکن ها و پنجره ها بهره ببرید و یا با یک محافظ سه سانتی در مقابل گلدان ها میتوانید خطر سقوط آنها را به شدت پایین آورید .

یکی دیگر از راه هایی که میتوانید برای زیباسازی و سبز کردن نمای ساختمان خود از ان بهره ببرید آویز کردن گلدان ها از لبه پنجره ها و بالکن و تراس ها میباشد . اگر امکان ساخت فلاورباکس ها و گذاشتن گلدان هایی بر روی لبه پنجره ها را ندارید میتوانید از این روش استفاده نمایید . حتما در گلخانه های قدیمی از این نوع از آویزها دیده اید و یا در خانه های قدیمی که دارای پاسیو هایی بودند از این آویز ها برای مطبوع سازی هوای داخل خانه و زیباتر کردن دکوراسیون داخلی استفاده میکردند . ولی به دلیل افزایش جمعیت و گسترش آپارتمان نشینی دیگر مجالی برای گلخانه های شخصی و پاسیوها وجود ندارد به همین دلیل یکی از گزینه هایی که میتوان از آن برای سبز کردن خانه خود استفاده کرد ، نمای ساختمان میباشد به همین دلیل در هنگام بازسازی نما و طراحی نما دقت کردن به این موارد به شما یاری میکند که بتوانید بهتر عمل نمایید و در نهایت بهترین گزینه را برای خانه خود انتخاب کنید .

همچنین به یاد داشته باشیم که هر چه میزان زیبایی و طراوت نمای ساختمان ما و نماهای شهری بهتر و جذاب تر گردد در نهایت شهری با طراوت و زیبا خواهیم داشت .

منبع: هیرادانا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1187

به "تکنیک هایی برای زیباسازی نما ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکنیک هایی برای زیباسازی نما ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید